/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
zoppo forhandler HJÆLP!!!!
Fra : shadow_hunter
Vist : 1575 gange
50 point
Dato : 16-11-07 14:12

hvor ligger der en zippo forhandler på fyn?? helst syd fyn;D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 14:16

Er det lightere du mener, så skal du gå til en tobaksforhandler/lighterforhandler

Men der findes jo og Zippo ovne

Fortæl lige hvad du ønsker dig mest .. lighter eller ovne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 14:23

Hvis det er lighter, og du ikke har en velassorteret tobaksforretning i nærheden, så er der også onlinesalg her

http://www.leshop.dk/shop/default.asp?setlng=26&catid=14&gclid=CN7Mh-284Y8CFQFBMAodkDZv7Q

Kommentar
Fra : shadow_hunter

Dato : 16-11-07 14:49

det er ligther jeg snakker om.. det er fordi jeg kom til at ødelække min zippo og så var der en der fortalte at der var livs garanti på sådan en:D

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-11-07 14:53

Jeg har en Zippo i æske, men det er brass, selvom den er solid.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 14:54
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 14:57

- du pakker den bare og sender den til Bradford, vupti - den kommer tilbage som ny, eller en helt ny...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-07 15:24

hvis livsgarantien skal opfyldes skal den fremgå som registreret - i så fald kan du såmænd blot indlevere til nærmeste guldsmed

grunden til registreringen var i sin tid og endnu at det rent faktisk er den mest stjålne lighter i verden

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 15:52

- nu bliver du vist uvenner med guldsmedene mirit, det tror jeg ikke de vil blandes ind i.
En defekt Zippo kan sendes til:

Zippo Manufacturing Company
33 Barbour Street
Bradford, PA 16701, USA

Mrk.: "Repair"

- husk selvfølgelig afsender-adresse.

God weekend

PS: bortset fra de lightere der findes på museer rundt omkring, er der ikke noget der hedder en "registreret Zippo"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-11-07 16:47

Stouenberg har ret.
http://peecee.dk/?id=79082

Det med mest stjålne og registrering ................. er det ikke Ronson.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 16:57

- min Ronson blev stjålet

- men jeg har stadig alle mine Zippo'er. Nogle er godt nok rep./byttet...

God weekend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-07 17:12

FLOV jo jeg tog fejl af ronson fordi vi netop kom til at snakke om det - sorry

btw - nogen der har set en zippo med en guld/gylden mønt indlagt som deko ?????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 17:15

- ja, jeg har en...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 17:33

Til de priser man kan købe en lighter til, ville jeg bare købe en ny - tror jeg nok -

http://shopping.kelkoo.dk/ss-zippo-lighter.html

bortset fra det, syntes jeg de lugter rærligt, lige når de bliver tændt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 17:47

- det får jeg ofte at vide Nordsted, men det er mere praktisk end at sniffe lightergas...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-11-07 19:14

Der er mange flotte Nordsted.
Men ingen i ren messing som min................
http://peecee.dk/?id=79106

Og ved i så hvad læderlappen på siden af cowboybukserne bruges til.
Nemlig - til at tænde Zippo'en.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 19:17

e.c jeg troede cowboyderne havde de der selvantændelige tændstikker, altså dem de kan tænde uden at skulle bruge svovl??

Stouenberg

Citat
men det er mere praktisk end at sniffe lightergas

hvor ved du det fra??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 19:18

ups, det er ikke kategorien smallsnak, så jeg smutter ud igen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-11-07 19:23

De tændstikker skulle egentlig hedde tandstikkere for de kan tændes på tænderne.
Jeg har prøvet med nogle tændstikker fra Mallorca en gang for længe siden.
Men ja - det var nok oprindelig til tændstikker.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 17-11-07 00:06

Hmm, Jeg har for nyligt købt en Zippo lighter og kunne huske der var noget med garantien.

Se dette: http://shop.andando.dk/group.asp?group=59&sub=43 og klik på det link hvor der står: Klik HER for at læse om Zippo garanti

Mon ikke det er nemmere?

Held og lykke.