/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
multifunktions printer
Fra : CCjunior
Vist : 618 gange
100 point
Dato : 15-11-07 19:22

Jeg har lidt kig på denne printer:_
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=23986
Den skal kunne bruges over trådløst net,
Blæk patroner ser heller ikke alt for dyre ud til den.
Nogen der kender til den ?

Jeg ville egentlig gerne ha haft en som også kunne bruges til at printet på cdér med. Nogen forslag i en fornuftig prisklasse ??

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 15-11-07 19:26

link virker ikke

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 15-11-07 19:41

Det link du har lagt hopper ind i en reklame

Kan du ikk lige skrive hvad fabrikat og model printeren er??

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 15-11-07 19:44

sorry..
søg på DCP-540CN

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 15-11-07 19:57
Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-07 19:58
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 15-11-07 20:00

http://www.digitalmagasinet.dk/show.asp?ID=633

Canon pixma mp 800, det er den ultimative maskine til prisen. Patroner købt via nettet koster 109 kr. for ALLE 5 PATRONER. Det er billigt og super godt.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 15-11-07 20:01

Den er ikke til trådløs. der skal du have DCP 750CW istedet for.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307756

Ellers er Brother generelt gode nok når vi snakker om Laser, men som blæk printer har jeg ikke for gode erfaringer. Hvad med at vælge en Canon. De er kanon gode i blæk printere og med rimelige billige blækpatroner

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-11-07 20:02

troldenesdhb

det er lige netop den printer jeg vil anbefale. Har selv en og den er super. Men nu har du jo fundet linket som jeg ellers sad og ledte efter.

Kommentar
Fra : mjbest

Dato : 15-11-07 20:19

Hej CCjunior,

Jeg har solgt en del printere og multifinktions maskiner de sidste 6-7 år, både Brother og Canon.
Det er min erfaring at Brother printere simpelthen er af dårligere kvalitet end Canon - og det gør dem jo selvfølgelig noget billigere.. Men hvis du vil have kvalitet der holder, så køb Canon.

Der findes en maskine der opfylder alle dine kvav:

Canon MP600R
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=234240

Jeg har selv MP600, som ikke er trådløs. Den printer sindssygt godt både på fotopapir og DVD'er.
Blæk til genopfyldning koster heller ikke en formue.. dog vil jeg anbefale at købe originalt blæk selvom det er dyrere.

/ MJ

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 17-11-07 15:47

Tak for svaret Fijala.

Jeg er måske gået på kompromi med kvaliteten osv. men til gengæld får jeg meget for pengene og det er nok det jeg har mest behov for lige nu.