/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Markere/kopiere en tekst?!
Fra : creamygirl
Vist : 2050 gange
500 point
Dato : 15-11-07 12:37

Sagen er den, at hvis jeg skriver en tekst i word, og efterfølgende vil markere teksten og evt. flytte den, går der ged i det. Det er lidt svært at forklare, hvad der sker - men når jeg venstreklikker på musen og vil køre curseren hen over teksten for at markere den (gøre den blå), så rodes teksten sammen i en pærevælling i stedet.

Normalt gøres teksten jo blå når man venstreklikker og trækker, hvorefter man kan klippe og klistre, men den funktion lader til at være helt i udu. Når jeg vil trække musen hen over teksten, så er det kun de første par ord der bliver markeret blå, og fortsætter jeg med at trække, bliver der byttet om bogstaverne i den resterende tekst.

Det er virkelig frustrerende, og er ved at drive mig til vanvid..

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 15-11-07 12:52

Du kan markere hele teksten med CTRL+A

kan ikke give dig noget råd, hvis det er delvist

/ Henrik

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-11-07 12:55

Yes det ved jeg - men jeg har brug for at kan markere og flytte dele af en tekst..

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 15-11-07 13:41

Brug piletasterne - sæt markøren fra der hvor du vil begynde markeringen og hold skifte tasten nede og højre piletast trykkes derefter hen det antal gange indtil du har markeret den ønskede tekst.

På denne måde har du fuld kontrol over din markering.
Skal du markere et helt afsnit så hold Skift nede og tryk på pil-ned tasten.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 15-11-07 13:43

Det kan du med genvejstast. Tryk på den du bruger ved stort bogstav og tryk på pilene på samme tid, når det er markeret laver du en ctrl c og sæt curseren, der du vil have det ind og lav en ctrl v.

mvh
qfha

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-07 16:15

Og vi udelader selvfølgelig at det er fordi du får sluppet knappen og trykker igen hvorved du så flytter det der lige var markeret....

Kommentar
Fra : blank

Dato : 15-11-07 17:22

I fortsættelse af:
Citat
Det kan du med genvejstast. Tryk på den du bruger ved stort bogstav og tryk på pilene på samme tid, når det er markeret laver du en ctrl c og sæt curseren, der du vil have det ind og lav en ctrl v.

Hvis du ønsker at flytte din markeret tekst skal du trykke ctrl x og når du har sat curser på det sted, hvor teksten skal stå trykker du ctrl v

På denne måde er teksten både slettet og flyttet

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-11-07 22:31

Der er måske problemer med musen, måske tror Windows at du slipper knappen, selv om du holder den nede. Det kunne være fordi du trænger til nye batterier i musen eller fordi den er slidt?

Har du en anden mus du kan prøve med?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-11-07 23:11

Jeg tror også det er musen. Godt nok er den kke så gammel (under 1 år) - og batterierne er lige blevet udskiftet. Jeg har dog kun denne ene mus, men prøver at låne en for at se om problemet så løser sig. Gør det det, så ryger denne trådløse ud med affaldet...

For som det er nu, er bare ikke tilfredsstillende..

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 16-11-07 23:18

Du bruger vel ikke genopladelige batterier til musen.....det duer ikke...da

de kun har 1,2 volt mod almindelige batterier har 1,5 volt....

hvis det er tilfældet "tilter" musen

/ Henrik

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-11-07 23:23

Nej, jeg bruger helt alm. 1.5 volt batterier. Men tak for tippet - jeg kendte ikke til, at genopladelige batterier kan få en mus til at tilte..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-11-07 19:35

Nu er det da helt galt..

Når jeg endelig får held af at markere og kopiere en tekst, så kan jeg ikke sætte teksten teksten ind andet sted. Funktionen "sæt ind" (når jeg højreklikker) er nedtonet og dermed umuligt..

Hvad fanden sker der?!

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-11-07 20:10

Det er enten det samme problem, blot er det blevet værre.
Ellers har du fået snavs (virus eller lign.) på din maskine.

Problemløserens regel nummer 1: Prøv at løse ét problem af gangen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-07 20:10

Det ert fordi teksten IKKE er kopieret.....

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-11-07 20:11

har du ikke mulighed for at slette din office pakke og så geninstalerer..
hvis ikke vil jeg anbefale dig at prøve Open Office.. ganske gratis at bruge og fuldt ud på højde med office pakken. der er dog visse forbedringer i forhold til Microsoft

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-07 20:33

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men en kommentar til

Citat
Tordenkalven

Dato : 16-11-07 23:18

--------------------------------------------------------------------------------
Du bruger vel ikke genopladelige batterier til musen.....det duer ikke...da

de kun har 1,2 volt mod almindelige batterier har 1,5 volt....

hvis det er tilfældet "tilter" musen

Vås ... jeg bruger kun genopladelige batterier i min mus og den "tilter" ikke.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-11-07 22:09

Mine genopladelige batterier på 1,2 v sidder i en logitech trådløs lasermus og virker perfekt indtil lyset bare slukker.
Den trådløse modtager kan forstyrres af forskellige elektriske apparater som skærm o.l.
trådløse mus bør altid installeres og rettes til i det installerede museprogram.
Bl.a. kan accellerationshastigheden justeres så den ikke drøner afsted.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-07 22:13

Jeg bøvlede noget med mine kopieringer og stillede spørgsmål om det, det var klik låsen som var slået til, prøv at se i Kontrolpanel og Egenskaber for mus om du har slået klik lås til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 00:33

Kan du ikke finde musen ? I Kontrolpanel skal du klikke på Printere og anden hardware, se lidt ned der finder du musen, klik på den og under den allerførste fane Knapper er der sted nede på siden, hvor du kan slå klik lås til og fra, der skal IKKE være markering ud for den mulighed, det er også der du kan finde andre og sjovere markører, under fanebladet Markører kan du ved at klikke på Gennemse, finde andre ikoner til de forskellige funktioner, du kan også finde sjove markører på nettet, men pas lidt på, nogle er befængte med mere eller mindre spyware
Ovenstående er til Windows XP, hvis du bruger Vista skal du have en lidt anden forklaring

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 18-11-07 08:53

brug piletaster og skifttaste til markering indtil du finder en løsning med
et andet styresystem
en anden mus
et andet officeprogram

Accepteret svar
Fra : b-and

Modtaget 500 point
Dato : 21-11-07 01:16

Har du fået løst dit kopi problem??

Hvis ikke så gi’ besked – så skal jeg guide dig gennem et par ting…

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-12-07 14:28

Citat
Har du fået løst dit kopi problem??

Nej det har jeg ikke. Har du stadig mod på det, må du gerne guide mig igennem et par ting. Men jeg advarer - jeg er virkelig "tung" når det kommer til teknik og forståelse af simple beskeder..

Men jeg er all ears..

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 01-12-07 14:39

Jamen lad os se om ikke vi kan få ”skidtet” til at makke ret…

Højreklik på Denne Computer > Egenskaber > Hardware > Enhedshåndtering

Er der nogen gule eller røde ?-tegn ??

Og fortæl mig så hvilken mærke din mus er – altså mærke og model/nummer??

Går ud fra – at du har friske batterier i den!! (Musen)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-12-07 00:43

Gisp det lyder vanskeligt!

Men here goes: Denne Computer > Egenskaber > Hardware > Enhedshåndtering....

Snakker vi røde/gule krydser?! .. Hvis ja - så folder ikonet "Network Adapters" sig ud, hvor der underneden kommer tre lignede ikoner, hvoraf der er et rødt kryds over det nederste, som lyder: "Intel (R) Pro/Wireless 2200BG Network Connection # 2......Ellers ser alt fredeligt ud!

Det er straks værre, at du vil have model/nummer på min mus. Det eneste jeg kan se - er at det er en logitech laser mus med en trådløs 2.4 GHz modtager (USB).. Mine evner vedrørende musens funktioner er iøvrigt ikke noget at prale af. Første gang jeg skulle skifte batterier måtte jeg have assistance. Kunne ikke finde "hullet" hvor de skulle puttes ind...hehe

Så det der med model og nummer?! .... I have no clue!! Men jeg ved den har friske batterier..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-12-07 00:44

Jeg beklager min ringe deltagelse i spørgsmålet. Men jeg har 2 møg syge unger på 4 døgn, så min tid til internettet er knap – og kan derfor synes at være ukonstruktiv.

Kigger ind så snart der er lidt ro.

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 02-12-07 01:27

Hej igen,

Ingen panik nu – du ta’ dig af dine syge unger de har 1 prioritet så kommer den sk*de computer altså længer nede…

Så du popper bare op når muligheden er der – vi har tid nok … OK??

Ingen gule ?-tegn og nye isatte (med assistance) batterier, det var godt.

Gå ind på denne side > http://www.logitech.com/index.cfm/398/&cl=dk,da?prodcrid=398 < og fin din mus, du må kunne kende den på billedet.

Når du har fundet den – så tryk på > Hent Software > Følg guiden og genstart maskinen.

Hjalp det?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-07 00:14

Du er en tålmodig sjæl B-and. Og nu er der vist så meget styr på tropperne herhjemme, at jeg kan afse lidt tid til at få testet min mus!

Jeg TROR det er denne her: http://www.logitech.com/index.cfm/428/143&cl=dk,da

Citat
Sådan downloader du
Vælg enten 32-bit- eller 64-bit-versionen, og klik på Download for at starte. Hvis du ikke ved om du har et 32-bit- eller et 64-bit-system, skal du klikke på Start, højreklikke på Computer og vælge Egenskaber. Så bør du få vist hvilken type operativsystem der bruges.

Det kommer sikkert som den helt store overraskelse, at jeg selvfølgelig ikke aner om jeg skal downloade 32-bit- eller 64-bit-versionen..

Gør jeg som ovenstående får jeg ingen info om 32/64 bit versioner?

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 05-12-07 00:22

Vælg du med sindsro 32 Bit.

64 Bit er ret nyt og lidt avanceret – og ved ikke liiige hvorfor, men tror ikke du er så avanceret at du har en 64 Bit maskine…

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 05-12-07 00:24

Lige en ting mere – vælg nu det rigtige styresystem Vista eller XP … alt efter hvad du bruger…

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-07 00:27

hehe - jeg er faktisk mere avanceret end godt er, men jeg prøver 32 bit.

Skal jeg gemme eller køre den fil jeg downloader?!

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 05-12-07 00:30

Bare kør

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-07 00:32

Condor Media Center Edition
Pentium (R) 4 CPU 300 GHz
299 GHz 0.98 GB Ram

Det lyder da avancret, ik?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-07 00:32

Ok jeg kører!!

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 05-12-07 00:43

Vi taler vist lidt forbi hinanden – jeg taler ikke om den sk*de blikæske, men brugeren…

Bjarne – kan du SÅ opføre dig ordentligt, … ja det skal jeg nok!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-07 00:47

Så er det gjort - og det hjalp ikke en dyt..

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 05-12-07 00:51

Har du været inde og lave en opsætning og herefter genstartet maskinen??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-07 00:53

Opsætning?! .... Nej det har jeg ikke. Hvor og hvordan gør man det?!

Men jeg har genstartet maskinen..

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 05-12-07 00:58

Citat
Men jeg har genstartet maskinen..

Nå det var godt, det er nemlig en typisk fejl som mange glemmer efter installation af nye programmer.

Der er sikkert kommet et ikon på dit skrivebord – tryk på den og se om ikke der er en lille guid.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-07 01:02

Du blir snart træt af mig B-and - for der er ikke noget ikon på skrivebordet. Eller det vil sige, det er der - 59 for at være præcis, men ikke noget nyt!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-07 01:05

Og iøvrigt vil jeg ikke tage kredit for at have husket at genstarte maskinen. Du gjorde opmærksom på at jeg skulle gøre det.

Citat
Når du har fundet den – så tryk på > Hent Software > Følg guiden og genstart maskinen.

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 05-12-07 01:08

Åhh jeg er en tålmodig mand - så jeg overlever som også nok dig...

59 – tror du ikke det er tid for en oprydning?

Gå i Start > Programmer > Logitech – og åben den.

Der er nogle værktøjer til justering af musen…

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 05-12-07 01:10

Citat
Og iøvrigt vil jeg ikke tage kredit for at have husket at genstarte maskinen. Du gjorde opmærksom på at jeg skulle gøre det.

Vanens magt…

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-07 01:13

Altså jeg ved ikke om det er fordi jeg er træt.
Men Start -> alle programmer giver mig ikke noget til logitech?!

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 05-12-07 01:18

Ok – så tager vi andre midler i brug.

Hent CCleaner her > http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/ccleaner.htm

Hent RegSupreme her > http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/regsupreme.htm

Kør de to programmer og genstart computeren.

Sæt Windows cd’en i drevet > når den popper-op så luk den ned oppe i det røde X i højre hjørne.

Gå i Start > Kør > Skriv: sfc /scannow – bemærk mellemrummet efter sfc > Tryk OK

Der kommer en bjælke så længe scanningen køre – og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.

Genstart…

Jeg vil tillade mig og smutte i seng nu – og vil foreslå du gør det samme. Så kør de test i morgen når du er mere frisk, og så ta’ vi den derfra OK??

Sweet dreams

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-07 01:20

Uhhhh nu bliver det vanskeligt.

Skal selv tidligt op, så det må lige vente lidt. Foreløbig tak! - og sov godt..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-12-07 23:48

Citat
Sæt Windows cd’en i drevet

Ehm "Windows cd'en"?!

Jeg har 4 af dem.

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 00:02

Jeg har liiiige som på fornemmelsen, at du spørger mig om hvilken af de 4 du skal bruge – altså hvilken af den du brugte på den maskine du sidder ved…

Se her kommer vi til et punkt jeg ikke kan svare på sådan uden videre – har faktisk ikke en chance for det.

Det eneste der er at gøre, er at forsøge dig frem til du rammer den cd som passer til det installerede Windows program.

Men nu skal du ikke bruge en Vista til en XP osv.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 00:15

haha - nej nej du misforstår

De 4 cd'er er allesammen til denne maskine. De 2 af dem er guldfarvede og hedder Windows XP Media Center disc 1 -2

De 2 andre er sølvfarvede og ser ud til at være en version nyere. Der står også Updates for version 2005 på de sølvfarvede..

Har du et bud, hvilken af de 4 jeg skal bruge?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 00:18

Det skal nævnes at da jeg fik PC'en var ALLE 4 Windows cd'er i samme pakning. Såååå jeg er ikke tosset eller noget..

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 00:26

Citat
De 4 cd'er er allesammen til denne maskine. De 2 af dem er guldfarvede og hedder Windows XP Media Center disc 1 -2

Brug dem og lad os se hvad der sker... ;)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 00:29

Det er simpelthen løgn. Min DVD skuffe nægter at åbne når jeg forsøger..

Maskinen er ikke en gang 1 år gammel - og jeg har vel ikke brugt DVD skuffen i det sidste ½ år..

Jeg skal have fat i en kniv ... - og jeg forstår virkelig godt hvis du opgiver mig nu..

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 00:33

Rolig nu – unge dame…

Ingen knive – tryk ind på den samtidig med at du trykker på udløser knappen, sådan lidt blide og nænsomme kvindehænder OK??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 00:50

Det her det er simpelthen for flovt. .. Nu har du tålmodigt forsøgt at hjælpe siden den. 21/11 - og så kan jeg 14 dage senere ikke få den skide cd skuffe op OP!! Det hælper nul og en dut at være blid ved skuffen. Heller ikke det modsatte..

Men ved du hvad. Jeg får den skide skuffe fixet - og hvis du ikke når at blive pensioneret inden, så får du simpelthen 500 point fordi du gad mase rundt med mig..

Arghhhhh det irriterer mig. Og jeg har endda maset med at få de de 2 programmer downloadet og klar til den helt store tur..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 00:53

Det er vist letter at investere i en NY MUS...

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 01:02

Jeg er ret overbevist om at det ikke hjælper og købe en ny mus - jeg tro der er noget helt andet galt med din computer.

Hvad bruger du af sikkerheds programmer på det isenkram??

Du har sgu da ikke noget og være flov over – det er ikke rigtig noget du har den store indflydelse på … hverken pc’en eller dine unger…

Op med hovedet – vi er sgu ikke færdige endnu.

Men svar mig lige på det spørgsmål.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 01:06

Du er sød..

Sikkerhedsprogrammer....Du mener virusprogram, spyware og sådan noget?!

Er der ikke et sted jeg kan slå det op?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 01:10

Ups!

Jeg ser lige at antivirus program muligvis er forældet.

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 01:10

Jo i de manualer der fulgte med da du købte dem.

Nej nu skal jeg nok være sød ved dig!!

Kig nede ved uret – højreklik på programmerne så kan man som regel se hvad de hedder…

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 01:13

Jeg køer AVG (gratis) antivirus program.. Det er sikkert noget lort

noget der hedder SUPER antiSpyware

Og en firewall..

Det var vist det!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 01:15

Der fulgte et norton anti virus program med maskinen, som jeg skrottede uden nogensnde at installere det. Jeg har haft det før, og synes det sløver maskinen!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 01:19

Citat
Jeg er ret overbevist om at det ikke hjælper og købe en ny mus - jeg tro der er noget helt andet galt med din computer.

Tør man spørge, hvad du tror der i vejen?! ..... Ikke virus vel?!

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 01:23

Det kommer helt and på hvordan og til hvad du bruger din computer – adfærd og sikkerhed hænger sammen.

Lever din computer et stille liv – så kan AVG godt bruges, men det ændre vi nu lidt på…

NORTON er noget L*rt.

Nu skal du på arbejde – ta’ det roligt og arbejd med det når du får tid evt. i weekenden.

Åben dette link og læg de forskellige logs ind i denne tråd – så vil jeg tilkalde nogle som ved lidt mere end mig til at tyde dem.

http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm

Kan du nu sove godt!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 01:25

Snøft, du tror jeg har VIRUS!!!

Men ja, jeg skal gøre mit bedste. Både med cd skuffen - og det sidste du vil have mig til..

Sov godt!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 01:27

Hold da kæft. Jeg har lige klikket på linket. Der er jo arbejde til flere måneder..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-07 19:10

Citat
Der er jo arbejde til flere måneder
nej nej slet ikke, du kan vælge at smide en log ind her, jeg er godt nok nybegynder, men ser den uoverskuelig ud, kender jeg et par stykker som kan hjælpe, læs på siden her, Kandu er brugt i eksemplet: http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis i første omgang kan du nøjes med HijackThis, vi kan senere bruge den andre/de andre

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:07

Ejjj men altså o.v.n. Nu har jeg downloadet hele molevitten - og her er den første log. Føler virkelig jeg blotter mig totalt, og håber ikke jeg har porno liggende..

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 23:00, on 2007-12-07
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Program Files\PrintKey2000\Printkey2000.exe
C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\Program Files\Intel\Intel Front Panel Manager\FPManager.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe
C:\WINDOWS\slrundll.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\usnsvc.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\HJTrenamed.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://google.dk/
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAudPropShortcut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [!AVG Anti-Spyware] "C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe" /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: Printkey2000.lnk = C:\Program Files\PrintKey2000\Printkey2000.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.10.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - GRISOFT s.r.o. - C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O23 - Service: Intel Front Panel Manager Service (FPMANAGER) - Intel Corp. - C:\Program Files\Intel\Intel Front Panel Manager\FPManager.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) - - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:10

Jeg foretager mig ikke mere, før jeg får en tilbagemelding på hvad jeg skal gøre!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:14

Min DVD skuffe strejker stadig..

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 23:22

Du må gerne komme med de resterende logs…

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:26

Ok b-and - men fortæl lige hvilke du vil ha' - og i hvilken rækkefølge... Er det Combofix, AVG Spyware eller rootchk?! ....Eller dem ALLE..

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 23:29

Yes hele herligheden…

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:31

Åhh nej, det tænkte jeg nok. HiJackThis var simpel at udføre, men de andre skal jeg nok øve mig lidt på...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-07 23:31

Pyh det ser ikke godt ud

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:31

Har jo aldrig prøvet sådan noget mande noget før..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:32

o.v.n. du tier bare stille. Jeg får stress..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-07 23:34

jeg mener DVD skuffen, du bør kunne åbne den med en udrettet papirclip, der er et lille hul på forsiden, beregnet til formålet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:34

********************************* ROOTCHK-(5-12-07)-LOG, by ejvindh

The rootkits that are detected by this tool were not found.

********************************* ROOTCHK-LOG-end

catchme 0.3.1319 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer, http://www.gmer.net
Rootkit scan 2007-12-07 23:34:54
Windows 5.1.2600 Service Pack 2
scanning hidden processes ...

scanning hidden services & system hive ...

scanning hidden registry entries ...

scanning hidden files ...

hidden processes: 0
hidden services: 0
hidden files: 0

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:36

Det var sq en lille log. Det er ikke den rigtige vel?!

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 23:37

O.V.N jeg tvivler ikke på dine gode hensigter – men nu skal vi altså ikke ha’ forplumret vandene her, så kan du ikke godt holde en meget lav profil??

Tak skal du ha’….

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-07 23:37

du må ikke få stress, jeg driller bare lidt studerer din log det varer lidt før hører fra mig igen

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 23:38

Citat
Det var sq en lille log. Det er ikke den rigtige vel?!

Jo den er OK

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:39

Skal du have en fra combofix også?!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-07 23:41

Så må du lige komme med dine kvalifikationer først mester! creamygirl kan jo blackke mig hvis blander mig unødig, hr. overkvalificeret

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 23:41

Jeg skal ha’ det hele – ingen halve løsninger ok ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:46

Men der sker ikke rigtigt noget når jeg forsøger med Combofix. Den står bare og blinker.

Skiver "Type 1 to continue, or 2 to abort. Hvad gør jeg så?!

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 23:48

Skriv 1

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-12-07 23:50

MASSER af porno

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 23:51

Det er forsøgt med at taste 1. Der sker stadig INTET..

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-12-07 23:53

Tryk på <enter> bagefter

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 07-12-07 23:58

Nu skal du høre her – jeg kan mange ting også på dette område, men du skal nu ha’ den bedste hjælp jeg kan skaffe –og da jeg tvivler meget på k.l.o.v.n.'s (UPS - kom der for mange bogstaver?) evner ikke så meget hensigten > så har jeg tilkaldt en anden.

Det er stl_s > så han ta’ over herfra…

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-07 00:01

ComboFix 07-12-07.3 - Admin 2007-12-07 23:55:44.1 - NTFSx86
Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600.2.1252.1.1033.18.464 [GMT 1:00]
Running from: C:\Documents and Settings\Admin\Desktop\ComboFix.exe
* Created a new restore point
.

((((((((((((((((((((((((( Files Created from 2007-11-07 to 2007-12-07 )))))))))))))))))))))))))))))))
.

2007-12-07 01:46 . 2007-12-07 01:46   <DIR>   d--------   C:\Documents and Settings\Admin\Application Data\Grisoft
2007-12-07 01:46 . 2007-05-30 13:10   10,872   --a------   C:\WINDOWS\system32\drivers\AvgAsCln.sys
2007-12-06 12:14 . 2007-12-06 12:14   <DIR>   d--------   C:\Program Files\RegSupreme
2007-12-06 12:14 . 2007-12-06 12:14   23   --a------   C:\WINDOWS\system32\cdbffe_g.ocx
2007-12-06 12:14 . 2007-12-06 12:14   23   --ahs----   C:\WINDOWS\system32\afecbdcd6_g.dll
2007-12-06 12:05 . 2007-12-06 12:05   <DIR>   d--------   C:\Program Files\CCleaner
2007-11-29 02:24 . 2007-11-29 02:24   <DIR>   d--------   C:\Program Files\SDC udvikling

.
(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Find3M Report ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
2007-12-07 22:00   5,225   ----a-w   C:\Program Files\hijackthis.log
2007-12-07 00:46   ---------   d-----w   C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Grisoft
2007-12-07 00:08   ---------   d-----w   C:\Program Files\SUPERAntiSpyware
2007-12-04 09:37   ---------   d-----w   C:\Program Files\Java
2007-11-27 15:11   ---------   d-----w   C:\Documents and Settings\Admin\Application Data\AVG7
2007-10-10 10:26   ---------   d-----w   C:\Program Files\PhotoFiltre
2007-10-08 12:27   ---------   d-----w   C:\Program Files\Picasa2
2005-05-23 20:35   218,112   ----a-w   C:\Program Files\HJTrenamed.exe
.

((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Reg Loading Points ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
*Note* empty entries & legit default entries are not shown
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"ctfmon.exe"="C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe" [2004-08-10 13:00]
"WMPNSCFG"="C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe" []
"SUPERAntiSpyware"="C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe" [2007-07-05 10:08]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"ehTray"="C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe" [2005-08-05 13:56]
"High Definition Audio Property Page Shortcut"="HDAudPropShortcut.exe" [2004-03-17 15:10 C:\WINDOWS\system32\Hdaudpropshortcut.exe]
"ATIPTA"="C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe" [2004-11-30 21:10]
"SunJavaUpdateSched"="C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe" [2007-09-25 01:11]
"Adobe Reader Speed Launcher"="C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe" [2007-05-11 02:06]
"!AVG Anti-Spyware"="C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe" [2007-06-11 10:25]

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"AVG7_Run"="C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgw.exe" [2007-11-07 11:24]
"Picasa Media Detector"="C:\Program Files\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe" [2007-09-28 02:17]

C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup\
Printkey2000.lnk - C:\Program Files\PrintKey2000\Printkey2000.exe [2007-09-26 22:49:26]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentversion\policies\system]
"InstallVisualStyle"= C:\WINDOWS\Resources\Themes\Royale\Royale.msstyles
"InstallTheme"= C:\WINDOWS\Resources\Themes\Royale.theme

[hkey_local_machine\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\shellexecutehooks]
"{5AE067D3-9AFB-48E0-853A-EBB7F4A000DA}"= C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASSEH.DLL [2006-12-20 12:55 77824]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon\notify\!SASWinLogon]
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL 2007-06-22 10:03 294912 C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupfolder\C:^Documents and Settings^All Users^Start Menu^Programs^Startup^Adobe Reader Hurtigstart.lnk]
path=C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup\Adobe Reader Hurtigstart.lnk
backup=C:\WINDOWS\pss\Adobe Reader Hurtigstart.lnkCommon Startup

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\AVG7_CC]
         C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\RemoteControl]
2004-11-02 20:24   32768   --a------   C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\SUPERAntiSpyware]
2007-07-05 10:08   1318912   --a------   C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe

R2 FPMANAGER;Intel Front Panel Manager Service;"C:\Program Files\Intel\Intel Front Panel Manager\FPManager.exe"
R3 Cap7134;AVerMedia Capture;C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\Cap7134.sys
R3 PhTVTune;Cap7134 TVTuner;C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\PhTVTune.sys
R3 Slazldrv;SmartLink AMR_PCI Driver;C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\slazldrv.sys
S3 FlexBios;FlexBIOS Service;\??\C:\WINDOWS\System32\Drivers\FlexBios.sys
S3 Invoker;Flash5 Invoker Service;\??\C:\WINDOWS\System32\Drivers\Invoker.sys

*Newly Created Service* - PROCEXP90
.
**************************************************************************

catchme 0.3.1318 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer, http://www.gmer.net
Rootkit scan 2007-12-07 23:57:56
Windows 5.1.2600 Service Pack 2 NTFS

scanning hidden processes ...

scanning hidden autostart entries ...

scanning hidden files ...

scan completed successfully
hidden files: 0

**************************************************************************
.
Completion time: 2007-12-07 23:58:25
.
   --- E O F ---

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-07 00:05

Kunne I ikke holde tonen og undlade at snerre af hinanden. Please?! .... Jeg ønsker hjælp ja, men jeg er sikker på o.v.n. deltog her med den bedste mening..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-07 00:34

Hmmm nå. Alle blev vist sure. Så jeg går bare i seng...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-12-07 00:42

Rolig nu. o.v.n. er ikke så rutineret i at studere logs, så det tager nok lidt tid.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-07 01:29

Et lille pip fra amatøren, følgende linjer i HijackThis loggen bryder jeg mig ikke om

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Program Files\MSN Messenger\usnsvc.exe

Hvad er din vurdering stl_s og hvordan fjerner vi dem er der mere, du skal bare sige ja eller nej, så går jeg grundigere til værks

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-07 01:46

Citat
MASSER af porno

Det er det der GRISOFT ik?!....Det lyder skummelt, og som noget griseri...

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 08-12-07 01:47

Jeg har en glædelig nyhed til dig – der er ikke skyggen af nogen form for snavs på den maskine!!

Sur nej – irriteret ja… Der er forskellige former for uskrevne regler i cyberspace og en af dem er – at når nogen rekv. logs så holder alle andre sig væk. Ved indblanding af for mange "kyndige som ukyndige", kan den uøvede bruger meget nemt miste overblikket og komme til at lave fejl – og de kan blive ret uoverskuelige.

Hjælpsomhed er sgu’ altid velkommen, det har vi alle sammen brug for – bare ikke i situationer hvor logs er involveret.

Og så må du da meget undskylde at jeg ikke har dig på nethinde hele tiden – men skulle altså liiiige være færdig med en sikkerhedsplan ifm. en Risk Management analyse, havde overdraget dig i kyndige hænder … så derfor det sene svar…

Jeg vil foreslå – at du åbner det DVD drev med en hårnål eller som foreslået en papirclips og så køre de scanninger vi blev enige om her > 05-12-07 01:18.

Lad mig så høre om det hjalp??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-07 01:54

Tag det som en spøg jow grisesoft er noget griseri, men bare rolig, med de værktøjer som bruges er der ikke noget personlig som udleveres, HijackThis er udviklet til ikke af afsløre personlige ting, jeg gider ikke læse hele tråden igennem, men er du blevet foreslået at rense registreringer med TweakNow RegCleaner ? Ellers gør det nu i ventetiden, du kan rolig slette alt der er mærket ud for det grønne skjold Safe to delete: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html den er gratis

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-07 01:57

Citat
Jeg har en glædelig nyhed til dig – der er ikke skyggen af nogen form for snavs på den maskine

Det vidste jeg da godt. Jeg gør aldrig noget fy..

Tak drenge. Jeg kigger på det med hårnålene og det andet i løbet af weekenden.

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 08-12-07 11:07

Citat
Det vidste jeg da godt. Jeg gør aldrig noget fy..

Så er det sket igen – en jomfrufødsel…

Vi taler vist forbi hinanden igen – den form for ”snavs” jeg har i tankerne er af malware karakter … den eneste form for ”snavs” jeg forholder mig til her…

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-07 12:31

Citat
Et lille pip fra amatøren, følgende linjer i HijackThis loggen bryder jeg mig ikke om

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Program Files\MSN Messenger\usnsvc.exe

Hvad er din vurdering stl_s og hvordan fjerner vi dem er der mere, du skal bare sige ja eller nej, så går jeg grundigere til værks

pladder o.v.n - det er ms filer og de skal være der og IKKE fjernes (sidste er windows live messengers)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-07 14:05

Citat
pladder o.v.n
godt vi har dig miritdk, jeg var for søvnig i aftes, de kører jo også hos mig selv flødepigen har ikke noget som ikke må være der, forklaring til "griseriet" Grisoft er navnet på firmaet bag din AVG antivirus, så de skal endelig køre: http://www.grisoft.com/ men det vidste du sikkert god, nu mangler vi bare det som det drejer sig om: Problemer med at markere tekst, der forsøgt meget nu, har du fået cd skuffen op ? Hvis du vil prøve at reparere med MediaCenter CDerne, så husk lige at tage backup af vigtige filer først, et eller andet kan gå galt, og gør det helt sikkert hvis der ikke er backup, nu vil jeg blade mig udenom, jeg har OpenOffice som ikke giver mig problemer
God weekend

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 08-12-07 14:12

Citat
Hvis du vil prøve at reparere med MediaCenter CDerne, så husk lige at tage backup af vigtige filer først, et eller andet kan gå galt, og gør det helt sikkert hvis der ikke er backup

Den er jeg meget interesseret i, vil altid gerne lære noget nyt(!) så kan du ikke forklare hvad der kan gå galt i en sfc scanning, udover at cd’en sætter sig fast??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-12-07 17:20

Vil lige informere, at min media center PC skal til reparation i morgen. Så jeg aner ikke hvornår jeg igen er på nettet...

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 11-12-07 17:24

Og hvorfor skal den så det – hvad er der galt??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-12-07 17:26

Det er dvd skuffen. INTET kan få den op - og da der stadig er garanti på maskinen, må sælger ikke pille ved den. Den skal sendes ind til producenten...

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 11-12-07 17:33

Det lyder voldsomt – men er garantien stadig gældende, så brug den endeligt…

Så kan du jo ved samme lejlighed gøre opmærksom på dit problem med kopiering – så kan det jo være de klare det i samme omgang.

Eller så vender du bare tilbage – så fortsætter vi hvor vi slap!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-12-07 17:39

Ja tænk at en dvd skuffe skal volde så meget besvær..

Og nu risikerer jeg, at fremmede mænd kigger i alle mine hemmelige mapper..

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 11-12-07 17:49

Det kan du være helt sikker på – det første de gør på alle værksteder er ar lave en søgning på JPG og andre billede filer.

Men når du henter den igen – og de smiler smørret til hinanden … så ved du hvorfor!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-12-07 17:54

Jeg har det sq ikke helt godt ved tanken....hehe

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 11-12-07 18:00

Kopier hvad du ikke vil ha’ andre skal se – over på en USB nøgle, og så slet efterfølgende de involverede mapper…

Så er der ikke noget tilbage – de begynder ikke ligefrem og rekonstruerer gamle filer…

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-12-07 18:06

LOOOL - jeg sidder og tænker på mine kreationer af tissemænd..

Jeg har en hobby, sammen med et par andre piger - hvor vi kreerer små ansigter, find Holger og lignende på frække billeder..... Og dem må IT mændene egentlig godt se...

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 11-12-07 18:16

*GGGG* Fanden til hobby….

Åhh ja, hvad er der blevet af den bly viol – hun er vist gået af mode i de seneste år?? Nå det er nok ren nostalgi i disse tider.

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-07 21:43

Problemet med at kopiere tekst blev løst sammen med den "syge" dvd skuffe (spørg mig ikke om, hvad der var galt, for den tekniske udredning fattede jeg ikke en skid af )

Spørgsmålet skal jo afsluttes, og jeg har hele dette forløb været yderst taknemmelig for din tålmodighed. Så derfor - Tak for svaret b-and.

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 17-12-07 23:00

Jamen kære ven,

Det dét handlede om var – du kunne få din computer til at opføre sig lige som det er meningen den skal – så godt at det lykkedes…

Jeg kan kun sige velbekomme – og du er altid velkommen igen!!

Smil
b-and