/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Spillere søges til DnD i kbh
Fra : stud-polit
Vist : 742 gange
100 point
Dato : 14-11-07 22:52

Hej Kandu-ere

Vi er en lille gruppe som samles om rollespilsbordet hver anden søndag, og hygger os med lidt pen and paper rollespil. Vi har dog mistet et par spillere gennem tiden og søger derfor efter en flink fyr eller pige som ønsker at spille med os.

Vi spiller fantasy DnD, med et afslappet forhold til reglerne (lidt afhængig af hvem der er GM på det tidspunkt :) ). Når en kampagne er slut vælger vi på demokratisk vis ny GM ud fra hvem der ønsker at være det og hvad folk ønsker at spille.

Vi spiller fra kl. 10-18 da flere af os har familier vi skal passe, og vi ligger alle i alderskategorien 18-33. Vi leder efter spillere som matcher os dvs. 18+ år. Mest af alt håber vi at finde en person (eller flere) som deler vores humor og spillestil og som har lyst til at spilde søndagene sammen med os ;)

Skriv en mail til mig hvis du ønsker at deltage så tager vi den derfra.

MVH
Kristoffer

usingblanks @ jubii.dk (fjern mellemrum)

ps
jeg håber dette ligger i den rigtige kategori, jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal fortolke pointgivningen i et opslag som dette :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-07 07:26

Mon ikke du kunne få nogle spillere fra et "rigtigt" rollespilhold med, især her om vinteren kunne det da være de kunne have lyst til at være indendøre

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 15-11-07 12:32

Hehe nu mener jeg jo at det er os (PnP) som er "rigtige" rollespillere og ikke det der live noget ;)

Spøg til side, vi har en live rollespiller blandt os så vi har ikke fordomme mod live spillere. Vi søger dog mest efter "faste spillere", eftersom gode kampagner bygges op omkring spillere der ikke blot er "ugens gæst".

Men tak for rådet Nordsted1, om ikke andet gav det mig mulighed for at uddybe mit opslag :)