/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Undertekst program?
Fra : jonasmadsen
Vist : 4878 gange
10 point
Dato : 14-11-07 19:59

Hej!
Jeg har kigget rundt i noget tid nu har ledt efter et undertekst program, programmet skal kunne hente tekster til film som ligger på min computer, og må også gerne kunne brændes ned på en cd! Hvis nogle kender noget til sådan et undertekst program så skriv endelig!

Tak på forhånd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 20:29

På en CD

Mener du ikke en DVD......

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 14-11-07 20:37

Til afspilning på pc kan du bruge VobSub:

http://www.free-codecs.com/download/VobSub.htm

Du skal dog selv hente de undertekster du vil have.... En god side er:

http://divxstation.com/subtitles.asp

Accepteret svar
Fra : jlbendtsen

Modtaget 10 point
Dato : 15-11-07 11:45

Hvis det er divx film du mener kan mediaplayer sagtens finde ud af det, bare teksterne ligger samme sted som filmen og har samme navn eks:
godfilm.avi
godfilm.srt
og disse kan bare brændes på cd med alm brænder prg.

Godkendelse af svar
Fra : jonasmadsen

Dato : 15-11-07 17:13

Tak for svaret jlbendtsen.