/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Quotering, hvad betyder det?
Fra : Desimule
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 14-11-07 18:37

Er der nogen der ved hvad "quotering" betyder? Det står sådan i en sætning:
"Brugernavnet må ikke indeholde quotering"

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 14-11-07 18:56

quotering betyder vel citat, men at et brugernavn ikke må indeholde et citat kan jeg ikke forstå. Hvis det havde været et password så kunne jeg forstå det, da det sikkert ville være indeholdt i en password knækker.

Hvor er det, du ikke må bruge et citat som brugernavn.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 19:09

Det betyder det du SELKV bruger """"""""""

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 19:10

Eller ´´´´´´´´ ````````

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-07 19:10

jeg har oplevet det et enkelte par gange over nettet - nul bruge citater

og

en enkelt gang med vista - copy/paste ikke mulig

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 14-11-07 19:11

`Så hedder du Günther eller Disiré har du et problem

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 14-11-07 19:34

Det er en ven af mig der har problemet. Jeg havde fortalt ham, at ordet "quote" betyder citat eller tegn, men det havde han heller ikke brugt, sagde han. Jeg kan ikke få fat i ham lige nu, men ud fra din forklaring refi, kan jeg se, at det er hans navn der er problemet Så tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 19:42

Selv tak.....