/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
hvad gør jeg dog
Fra : choppers
Vist : 808 gange
50 point
Dato : 14-11-07 17:32

jeg har været sammen med min kærste i to år jeg elsker hende så højt, jeg har to børn fra andre forhold og ønsker virkelig ikke flere. min kærste vil gerne have børn, hun forstår mig og jeg hende, men det er så hårdt at skulle gå hver fra sig, men det bliver jeg jo nød til, når man ikke vil samme vej, men det svært når man elsker hinanden så højt, og føler også jeg skylder hende at hun jagter hendes drøm, så derfor må jeg lade hende gå, jeg aner bare ikk hvad jeg stiller op

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-11-07 17:43

du har jo selv givet svaret..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 17:44

Citat
jeg aner bare ikk hvad jeg stiller op

Det har du jo selv svaret på

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-11-07 17:47

Du tager den tid det kræver, hvor det er ok at have lidt ondt af sig selv

Accepteret svar
Fra : frittemus

Modtaget 60 point
Dato : 14-11-07 17:48

Det var dog en ubehagelig situation at stå i. Det er dejligt, at i dog forstår og respekterer hinandens ønsker.
Du må jo gøre op med dig selv, om du kan/vil leve uden hende ?????????

Kan du det, så må du lade hende finde lykken andet steds.
Kan du ikke, så må du nok give dig, og blive far endnu engang

Må dog indrømme, at jeg er glad for, at det ikke er mig der står i den situation.
Alt andet lige, så er det KUN dig, der kan træffe det valg, og jeg håber at du gør det som du føler mest for, uanset konsekvenserne.

Et evt barn, skulle jo gerne være ønsket og elsket af begge forældre.

Godkendelse af svar
Fra : choppers

Dato : 14-11-07 19:42

Tak for svaret frittemus.
ja det er så svært det her, jeg må nok indse jeg bliver alene, hvis der er noget andet jeg kan hjælpe dig med at svare på er på catcopy@jubii.dk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-07 20:21

Choppers

Det skal du såmænd ikke være ked af, for du skal fremover være sammen med den du reelt elsker højst..... dig selv

Kommentar
Fra : dorteka

Dato : 11-03-08 11:39

Prøv ar tænke et år eller 2 frem:
Din hun har forladt dig, bor sammen med en anden og er blevet mor. Ja forestil dig at hun har det perfekte liv.
Imens sidder du alene tilbage med dine 2 børn (muligvis weekendbørn). Den rette kvinde er ikke dukket op i dit liv. Og når/hvis du møder en ny kvinde er hun enlig mor til 4 børn.
Prøv at mærke efter i maven, hvordan er følelsen?