/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dato I XP
Fra : W3rzax
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 14-11-07 17:31

Miin comp. siger det er d. 13 dec. og det ved vi alle jo det ikke er.. Men når jeg så trykker ind og vil ændre til november, så skifter den bar tilbage til december med det samme????

har været inde i Bios og ændre dato.. den står nu rigtig men XP gider stadig ikk ændre :S :S

Hvad skal jeg gøre? Evt. nogle programmer til at ændre det ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 14-11-07 17:47

Smid lortet ud

Tryk på uret nede i hjørnet - ret den der.....

Springer den tilbage skift backupbatteri....

Springer den stadig tilbage brug råd 1....

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-11-07 18:08

Har du husket at indstille Tidszonen? - Trykket Anvend og Ok?

Clou

Godkendelse af svar
Fra : W3rzax

Dato : 14-11-07 19:01

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 19:08

Selv tak - håber det lykkedes