/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
forlænger til sikkerhedssele
Fra : TanteAnne
Vist : 6803 gange
100 point
Dato : 14-11-07 09:17

Er der nogen der ved om man kan købe et forlængerstykke til sikkerhedsselen i bilen og evt. hvor.
Har ikke talt med en bilhandler, tænkte om det var noget man kunne købe på nettet.
Det drejer sig om en Fiat Stilo.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 09:26

Hvis det er fordi der er problemer til f.eks en autostol, findes der anordninger, til at flytte selen, så den ikke kommer til at trykke på barnets hals

Er det til alm. voksensikkerhedssele, så er svaret nej

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-07 09:45

Der må ikke være samlinger på en sikkerhedssele.

Så hvis de er for korte, skal der laves nogen på specialmål.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-11-07 15:25

eller slankekur

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 15-11-07 18:09

Prøv at spørge din forhandler. Hvis Fiat har oplevet problemet før, har de givetvis en praktisk løsning i form af en længere sele e.l.

Kommentar
Fra : bill-shankly

Dato : 17-11-07 12:48

Du må gerne sætte en seleforlænger på, det er ganske lovligt. Vi sælger en del af dem i forbindelse med opbygninger af handicapbiler og kørestolsbusser, men om dem vi har passer til en Stilo kan jeg undersøge Mandag