/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
spørgsmål nr 4
Fra : Tilde38
Vist : 957 gange
50 point
Dato : 14-11-07 09:13

hvorfor kan jeg ikke åbne spørgsmål nr 4 på denne side. "får jeg SNART". min computer går helt i baglås når jeg klikker på det??

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-11-07 09:14

det blev så nr 5..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 09:28

Det er godt nok underligt, for det kan jeg heller ikke, troede bare det var min puter der ikke ville som jeg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 09:29

Men et gæt på spørgsmålet er...

Mon ikke det er Disken der efterlyser sin månedspræmie??? Han har oprettet de andre trålige i rap

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-11-07 09:32

Nordsted.. hmmm.. bare underligt det ikke kan åbnes.. man blir jo nys....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-07 09:49

ja her fungerer det spørgsmål heller ikke.

Jeg lagde mærke til, at på den linie nederst på skærmen, hvor linket står og så den "lille boks" med markøren i, det står og blinker når man forsøger at åbne lige den tråd

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-11-07 09:57

Vis det er dette spørgsmål der er tale om så har jeg ikke problemet.

4 14-11-07 100 forlænger til sikkerhedssele (2)

http://www.kandu.dk/spg112503.aspx

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-11-07 10:29

Jeg kan til gangeld ikke kommen ind i denne tråd,der fryser min browser.
http://www.kandu.dk/spg112498.aspx

Gad vide om disken har hacket kandu

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-11-07 10:30

gengeld

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-07 10:44

Citat
Gad vide om disken har hacket kandu

Tja hvem ved, det er i hvert fald hans spørgsmål der, som ikke kan åbnes

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 10:51

Ja jeg tror godt Disken kan have lavet numre han lyder ikke alt for glad i de andre tråde han har oprettet, og snakker bl.a om hackere

Han er godt nok ikke uden evner ham Disken

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-11-07 11:12

berbox:

ans -> "disken" har indsat ca 1 million "gale smileys" som denne:

.... så det tager en times tid at åbne spørgsmålet......

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-11-07 11:16

nåååee,men browseren fryser vis man klikker i/på den.
Hver sin fornøjelse eller mangel på samme

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-11-07 11:30

fatter alligevel ikke en disse af hvad disken skriver i sine tråde...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-07 11:35
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-11-07 11:36

næ det kan godt nok være lidt svært en gang imellem,andre gange er det helt klart hvad han skriver.
Det kan blandt andet være ham her der er
problemet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-11-07 11:38
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-11-07 11:43

Dette var det første der kom på min skærm.
http://peecee.dk/?id=78599

Og min avast høvlede rundt.

Godt gået Disken.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-11-07 11:50

Problemet er, at "disken" har indsat ca 1 million "gale smileys" som denne:

.... så det tager en times tid at åbne spørgsmålet......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 12:02

Ha ha ha ha, så kan vi sq lærer det, ka vi

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-11-07 12:13

- der er ikke nytårsløjer...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 12:18

Næææ det er det måske ikke, men jeg syntes det er sjovt fundet på, men måske Disken slet ikke

ved, at pc'en fryser med alle de smily's

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-07 12:32

Disken har sikkert brugt hele natten på alle de smileyer men er ikke alene om det, her til morgen fik brugeren hjælp: http://peecee.dk/?id=78609 så gik ikke disken skylden for det hele, derfra og ned er et sammenhængende indlæg, ind imellem står der pludselig: Hvad går det her ud på ??? det kan vist kun de to brugere svare på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 12:37

o.v.n iflg dit link, ser det nu heller ikke ud til at det er Disken der har lavet alle de smily's

Men bortset fra det,... efterlyser Disken så sin "julegave"??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-07 12:49

Øh ved nærmere eftersyn, disken gav tidlig op, her er to eksempler fra disken: http://peecee.dk/?id=78611 og http://peecee.dk/?id=78612 men så tog denne bruger over og har sat resten ind: http://peecee.dk/?id=78613 læg mærke til bjælken ovre i højre side, det er højst 10% disken har stået for

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-07 12:55

Disken efterlyser et eller andet, jeg ruller lige hen og finder afsnittet: http://peecee.dk/?id=78614 jo det er gevinsten, hvis vi forlænger spørgsmålet med dette

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 13:27

Tænkte nok det var den han efterlyste..

Uh da, lad os da håbe han snart får gevinsten, så han kan komme i bedre humør

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-11-07 13:35

Tja - jeg nåede lige at se den check efter lang tids venten.
Nøj manner, sikken en fin chec................og vupti så var den væk.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-11-07 13:36

- man kan sige meget om Disken, men hold da op hvor ville Kandu være et kedeligt sted hvis han ikke var her...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 13:54

e.c altså du er da også noget af en tumpe, at fortælle overkomandoen at der er en check på vej

pve...... enig

Ups ser lige at kategorien er - kandu - og ikke smalsnak

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-11-07 14:11

snak bare løs... men gad godt Disken lavede tråden igen så vi alle kunne komme ind og gi ham medhold i at SELVFØLGELIG SKAL DEN CHECK SENDES NU.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 14-11-07 14:21

Tilde,,, Disken kan ikke ændre noget han har skrevet i et indlæg

Så vi må bare skrive til ham her, og så måske han lige kommer forbi

Disken op med humøret, du skal nok få din check - engang - og hvis det ikke bliver til denne jul,
så kommer der heldigvis en igen til næste år

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-11-07 14:54

nordsted.. en ny tråd mente jeg nu.. så man kunne komme ind og heppe lidt.. LOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 14:56

Så tager vi den lige igen....

Nyeste regel.....

Folk der fortryder deres nick på Kandu - kan få dette slettet(rettet)...

Det koster dog 500.00 kr......

Så da ingen i den senere tid har ønsket dette - er kandu likvidløs.....

Så nogen må hjælpe og bede om at få deres nick rettet så "resten" kan få deres præmier

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-11-07 14:58

LOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 15:14

Det er sgu rigtigt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-11-07 15:15

Citat
- man kan sige meget om Disken, men hold da op hvor ville Kandu være et kedeligt sted hvis han ikke var her...

Korrekt, men det er irriterende at han altid sover længe = kedelige formiddage...

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-11-07 15:16

hvad skal du hedde refi?...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 15:22

Refi kan du ikke få rettet dit nick, så jeg også kan få min julegave

Vi må skrive til Disken og be' ham om at sove om natten

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-11-07 15:29

Citat
Korrekt, men det er irriterende at han altid sover længe = kedelige formiddage...

ja, men til gengæld vågner jeg tit op til et rent overdådighedshorn af gyldne udtalelser og andet godt fra Disken efter endnu en nat på Kandu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 15:30

Jeg har tænkt lidt på at få det rettet til "TheGoodGay"......

Men det er nok for prangende

Men "Oraklet" kunne være en mulighed

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 15:33

Kald dig liiiiige hva' du vil, bare jeg får en check inden jul

pve, ja det går vi andre også, det kræver lige en ekstra kop kaffe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 15:34

Av for en stavefejl....

a skal byttes ud med u....

Gæt selv hvor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 15:35

Nå nå nå Refi, ja jeg tænkte mit da jeg læste dit nye nick

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 15:42

Bare rolig....

Selvom der også skal være plads til dem......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 15:47

ok, mister smartgay...... den kommer du til at hører for hvad hjertet er fuldt af, løber munden over med..rolig nu alle kan lave slåfejl

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-11-07 16:02

gad vide hvornår disken står op???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 16:09

Citat
den kommer du til at hører for

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 16:11

kl. 21.38 sådan cirka

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 16:12

Så så refi, ikke græde så højt, så kommer alle rendende for at se hvad du vræler for, og så ser de dit nye nick

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 16:31

Bare de ser det rigtige "Oraklet" - så er det helt i orden.....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-11-07 16:40

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 16:44

Tjaaaa man ser hvad man VIL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-07 17:48
Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-07 17:53

Kandu på banen

Godkendelse af svar
Fra : Tilde38

Dato : 14-11-07 21:49

Tak for svaret Nordsted1. disken dukker vist ikke op med et svar alligevel..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-07 22:03

Han dukker sikkert ikke op i denne tråd og hvorfor skulle han ?????

Har han modtaget et privat indlæg !!!!

Men det er da altid noget, at hans tidligere spørgsmål er blevet slettet ... det må være irriterende for mange brugere, at det er umuligt at kunne komme ind på et spørgsmål.

o.v.n.

Hvordan kunne du læse det !!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-07 22:04

Selv tak,,,, næ det gør han nok ikke

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-11-07 23:42

FUCK DA allah/ ALLE _____

hAVDE LIGE BESVARET ALLE ?
DA møjkatten TRÅDTE PÅ )(((%?#`)(#(/
nå ha DET______DISKEN, SOM IKKE ER TILSTEDE MERE.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-11-07 23:44

Citat
disken dukker vist ikke op med et svar alligevel..

HVORFOR

TAGER DEM GERNE EN AF GANGEN

Igen

Men til berpox __ hvorfor lige MIN profil
Nemmeste eller ________

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-11-07 23:46

I kan flyve på mit ? har BARE ikke penge NOK.
så kan i vente 5 minutter_____

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-11-07 23:55

kandu kører på sommertid______sorry