/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
nu igen BERPOX
Fra : disken
Vist : 608 gange
175 point
Dato : 14-11-07 02:22

nu igen

BERPOX__+ kandu____________*-+
læh det selv sammen
DET STARTEDE DA DU____ HACKEDE MIG
MIDT I EN PM - MED O.V.N ?
Citat
Fuck_ jeg er blevet hacket

SKAL MAN VIRKELIG LIGGE LORTET I RETTEN
Ingen GRUBD TIL DET_= ordnes privat...

emmerson LAKE AND PALMER__________
løg MED DET HELE

DER REAGEREDE forum =)//(¤" MED EN
MEGET PÆN ANVISNING, AT SÅDANNE ''KUNDER''
SKULLE MAN HABE FLERE AF
SIDEN HAR HAR JEG INTET HoRT FRA DEM = SIDEN

Og bare rolig til andre____ sletter ALT ?
efter et par dage; der har VÆRET et par svipsere
de sidste par dage.

Og som om det ville hjælpe HVIS
Google SKAL beholde oplysninger om // færden på nettet

Eller dette fisse forum har samme over alle,
i en data-base, der NÆSTEN ikke er at træffe
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-11-07 02:23

BTW jeg smider / kører IKKE scripts på denne side

Takker for __________

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-11-07 02:41

BREDBÅND________hva de´t forn cal´´

Dette er SPAM___________
intet andet.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-11-07 02:43

SLET MIG ??? simpelt, MEN ? ) ? kandi/du

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-07 10:52

disken ...

Hvad har du gjort ved dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg112498.aspx

Det kan ikke åbnes ??????

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-11-07 11:03

Du må virkelig trænge til hjælp "disken" ...

Måske en længerevarende indlæggelse på en psykiatrisk afdeling vil bekomme dig vel, for du lider da åbenlyst af meget ressourcekrævende vrangforestillinger om hackning, hukommelsestab og meget andet godt.

Det var ikke "o.v.n." der var indblandet, men "natmaden", dig og mig.
Og Kanduteamet der blev informeret om en brist i sikkerheden.

Da du til stadighed fremturer må jeg konkludere, at du ikke kan være i stand til at forstå en logisk forklaring. Den følger dog herunder, så andre også kan forstå hvad det er der sker/skete:

1) Der blev, af en anden bruger, rejst mistanke om, at det var muligt at aflure andres beskeder (PM)
2) Denne anden bruger kontaktede mig via PM - og gjorde opmærksom på dette.
3) Jeg undersøgte sagen systematisk, og kom frem til, at det IKKE er muligt at LÆSE andres beskeder (PM)
4) I forbindelse med undersøgelsen fandt jeg ud af, at det var muligt at plante en besked, i en tilfældig PM uden at kende PM's deltagere. Det gik ud over dig, og "natmaden".
5) Straks jeg fik respons fra "natmaden" blev kanduteamet orienteret fyldestgørende herom. Kandutemet blev også bedt om at orientere både dig, og "natmaden" herom. Så vidt jeg er orienteret, så fik I begge besked herom.
6) Kandutemaet lukkede hullet, så denne brist ikke kunne udnyttes mere.

....

Efterfølgende har du ikke bestilt andet end at plædere i dette forum, med den yderst fejlagtige antagelse, at du skulle være hacket, forfulgt eller offer for andre lidet flatterende aktiviteter, udført af undertegnede.

....

Jeg håber du får et godt liv "disken" - du har tilsyneladende hårdt brug for det!

Med venlig hilsen
berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-11-07 11:05

ans -> "disken" har indsat ca 1 million "gale smileys" som denne:

.... så det tager en times tid at åbne spørgsmålet......

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 175 point
Dato : 14-11-07 11:09

berpox

Det kan du så skrive her http://www.kandu.dk/spg112502.aspx

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-11-07 21:47

Citat
indblandet, men "natmaden", dig og mig.

SORRY FOR NATMADEN/? = BERPOX

ha d

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 19-11-07 21:51

Tak for svaret ans.
Brug dem pænt

Om man er hacket eller ej.

Men hvor kan man da tage fejl af ????