/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder til "From A Distance"
Fra : thaipete
Vist : 751 gange
100 point
Dato : 13-11-07 23:04

Naaa...jeg proever lykken Er der nogen som har NODER (som dem i en Imudico sangbog) - ikke tabs, ikke KUN tekster, ikke KUN akkorder - men musiknoder og tekst - til sangen "From A Distance" sunget af Bette Midler, Cliff Richard og sikkert mange andre

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 13-11-07 23:17
Kommentar
Fra : mari7anne

Dato : 14-11-07 19:42

HEJ thaipete.

Jeg har fundet et sted på nettet, hvor man kan se og kopiere 4 sider med noder til den sang du nævner.
Der er godt nok et mindre vindue henover noget af teksten, så man ikke kan se alle noder, men det er da bedre end ingenting. Desværre kan jeg ikke give dig linket, for jeg kan ikke huske hvor jeg fandt den, men jeg har et dokument på min pc liggende med de 4 kopierede sider, så du må evt. oplyse mig din email adresse, så kan jeg sende det til dig.

Hilsen

Marianne.

Kommentar
Fra : mari7anne

Dato : 14-11-07 19:43

Ups. Tjekkede lige sygates link og det er den samme jeg har liggende, så sygates link er vist fint for dig at bruge.

Kommentar
Fra : thaipete

Dato : 14-11-07 23:04

Hej Mari7anne!

Email adressen er peteandpet@yahoo.com

thaipete

Accepteret svar
Fra : mari7anne

Modtaget 100 point
Dato : 14-11-07 23:13

hej igen.

du skal blot trykke på sygates link her, så kommer du til siden.

http://www.freehandmusic.com/ProductDetail.aspx?PRODID=109900

Godkendelse af svar
Fra : thaipete

Dato : 28-11-07 00:12

Tak for svaret mari7anne - et godt arbejde! Jeg fik de lidt underlige sider, men senere har jeg fundet de fulde noder - saa hvis du kunne taenke dig at faa en kopi, skal du bare sige til!