/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med mediaplayer webtv
Fra : ulrik1976
Vist : 562 gange
200 point
Dato : 13-11-07 20:05

Hej har noget bøvl med windows Vista . bruger windows mediaplayer

Kan ikke se webtv fra fx dr.dk og andre webtv-kanaler.

har prøvet at geninstallere WM , men dette kan jeg ikke komme til...

nogen der har en løsning på hvordan jeg får webtv til at virke

mvh ulrik

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-11-07 20:17
Kommentar
Fra : ulrik1976

Dato : 13-11-07 20:34

den virker hvis kopier linket over i playeren....

men men men...

kan jeg ikke få det til at virker i explorer eller firefox

mvh ulrik

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 14-11-07 09:07

Hej Ulrik

Det kan være noget med dine codecs der ikke virker prøv at installere dette program det har alle de codecs som du skal bruge og når du har installeret det skulle det virke i din wm og hjælpe lidt til på nettet.

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=77391

Prøv også at updatere din explor, og wm du kan updatere din wm i selve programmet jeg tror nok det er oppe i hjælp menuen i wm programmet som du kan updatere i.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 14-11-07 19:56

er din windows FULDSTÆNDIGT opdateret?

Kommentar
Fra : ulrik1976

Dato : 17-11-07 12:15

ja windows er opdateret...

kan man på nogen måder afinstallere WMP?

har forsøgt, uden meget held.

Mvh Ulrik

Kommentar
Fra : ulrik1976

Dato : 17-11-07 12:39
Accepteret svar
Fra : Octon

Modtaget 200 point
Dato : 20-11-07 08:14

Hej Ulrik

Windows har beskrevet fejlen på deres side og en løsning, held og lykke.

http://support.microsoft.com/kb/940029/en-us

Kommentar
Fra : peterbech

Dato : 23-11-07 14:45

Halløj
På skærmbilledet kan jeg se du benytter Firefox.
Installer dette plugin og prøv så: http://port25.technet.com/pages/windows-media-player-firefox-plugin-download.aspx

/Peter

Godkendelse af svar
Fra : ulrik1976

Dato : 26-11-07 19:11

jamen for pokker da, nu køre det bare, har søgt overalt dog uden held.....

nu køre det bare

Tak for svaret Octon.