/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tegning i word
Fra : vandborg88
Vist : 544 gange
20 point
Dato : 12-11-07 21:17

Jeg har tegnet en tegning i word ved hjælp af at sammensætte en masse streger. Nu ved jeg bare ikke hvodan jeg får sammensat disse streger? En der kan komme med en hurtig og effektiv hjælp?

Mvh.- Mette Vandborg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 21:22

Du har tegnet og alligevel ikke, hvad mener du med sammensætte streger?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 21:23

Men word er helt forkert til tegninger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 21:25

Du kan ikke i word få stregerne til at "fange hinanden" som du kan i et tegneprogram....

Går ud fra det er det du mener.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 21:27

Print det ud, gør det færdigt på papiret.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 12-11-07 21:43

"print scr" og copy i et tegne program.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 13-11-07 06:31

På tegningslinien forneden er der en hvid pil. Klik på den. Klik markøren ned et sted uden for dine mange streger, hold musen nede og træk en "kasse" rundt om alle stregerne. Sørg for, at alt er med inden for kassen. Slip musen. Nu er alle stregerne markerede. Klik på ordet Tegning på nederste værktøjslinie og vælg "Grupper". Nu hænger det hele sammen.
P.S. Under Autofigurer kan du vælge Streger, der er der forskellige former for værktøjer. Den sidste er en krøllet streg. Vælger du den, kan du tegne på frihånd. Og bliver det ikke helt, som du ønsker, går du bare over i Tegning, vælger Rediger punkter. Så kan du trække din tegning i den facon, du ønsker. Og du kan fjerne punkter ved at højreklikke på tegningen. God fornøjelse

Kommentar
Fra : vandborg88

Dato : 13-11-07 07:49

Hej Hvaderikkeibrug.

Mange tak for hjælpen.

Lige det svar jeg søgte =)

Mvh. Vandborg

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 13-11-07 08:25

vandborg

så skal du lige huske at lukke dit spørgsmål til hvaderikkeibrug

hilsen
MissBe

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 13-11-07 09:14

Det haster ikke for min skyld. Jeg venter altid selv lidt, således at eventuelle "nysgerrige" kan nå at kigge ind, uden at skulle "betale" point.
Jeg går ikke så meget op i point - er bare glad for at kunne hjælpe.

Annuller spørgsmålet
Fra : vandborg88

Dato : 13-11-07 13:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål