/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slette et indlæg/spørgsmål/tip
Fra : Tina_Hansen
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 12-11-07 19:10

Hej

Kan man ikke Slette eller rette et indlæg/spørgsmål/tip ?

Hvis ja hvordan !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 19:11

Nixen

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 12-11-07 19:11

Du kan annullerer et spørgsmål, prøv at kik lige under dit indlæg, der er et annuller ikon

Du kan ikke rette/slette/annullerer et tip

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 19:12

Citat
Sød pige 19 år

Er det nu sandt ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-07 19:12

ikke når det er sendt - men du kan se hvordan det ser ud ved at klikke på forstørrelsesglasset her til højre i skrivefeltet - rette kan du kun imens du skriver og før du sender.

så svaret er nej

Kommentar
Fra : Tina_Hansen

Dato : 12-11-07 19:16

Ok tak !

Dog træls hvis man ikke kan slette/rette tip - men så må man bare oprette spørgsmål istedet - jeg prøver lige at slette dette spørgsmål om lidt så jeg kan se det virker !

TAK FOR SVAR !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 19:17

Citat
jeg prøver lige at slette dette spørgsmål om lidt så jeg kan se det virker !

Fatningsfejl, ingen medicin hjælper her.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-07 19:26

Du har jo lavet en test her

http://www.kandu.dk/Spg112426.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-07 19:27

Ja du kan annullere, men dine point får du ikke retur.

Kommentar
Fra : Tina_Hansen

Dato : 12-11-07 19:37

Øhhh "ans" hvordan kan du linke til et spørgsmål fra mig, som der er slettet ????

Så hjælper det jo ikke noget at slette hvis andre som dig kan finde dem !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 19:56

DU KAN IKKE SLETTE - kun annulere.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 19:57

Og NEJ - det er ikke det samme...

Slettete ting er væk
Annulerede ting kan stadig ses, men der kan IKKE skrives....

Kommentar
Fra : Tina_Hansen

Dato : 12-11-07 20:17

Nå ok, men hvordan finder man annulerede indlæg, ja ok jeg kan se mit eget annulleret indlæg i mine indlæg, men hvordan kan ANS linke til et indlæg af mig der er annulleret ???

Og hvorfor skriver REFI :

Slettete ting er væk

Når man åbentbart ikke kan slette - dvs. gøre sådan at det er væk????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 20:21

Det gør jeg fordi man TIDLIGERE kunne slette....

Annulerede indlæg optræder STADIG i alle kategorier på kandu - det er kun i seneste 25 de forsvinder....

ALLE spørgsmål har et nummer - derfor kan de ikke slettes så går der kludder i alt hvad der kommer efter....

DU kan INTET fjerne på Kandu - ikke engang dig selv.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-07 20:39

Citat
Annulerede indlæg optræder STADIG i alle kategorier på kandu - det er kun i seneste 25 de forsvinder....

Det har du ikke ret i refi.

Når du søger i kategorien http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20301 så finder du ikke spørgsmålet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 20:45

Nå så trækker jeg lidt i land - men det ændrer IKKE på pointen

Annulerede spørgsmål kan ALTID findes - enten via brugerens statistik eller ens egen medvirken....

Var det bedre ???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-07 20:45

Men du kan bruge søgefunktionen og skrive "test" så får du denne side frem

http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=0&ss=test&sa=7

så er der frit valg til flere spørgsmål, hvor ordet "test" har været skrevet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-07 20:47

refi

Prøv du at søge på det, du har deltaget i ... kan du der finde annullerede spørgsmål !!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 21:00

Skal jeg "stole" på din udtalelse - kan jeg nok ikke

Jeg har aldrig prøvet - hvad i himlens navn skulle jeg med et annuleret spørgsmål......

Er det i forbindelse med en bruger kan jeg se det i vedkommendes statistik.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-07 21:05

refi

Citat
Annulerede spørgsmål kan ALTID findes - enten via brugerens statistik eller ens egen medvirken....

Det var nu din egen udtalelse, jeg tænkte på

Kommentar
Fra : Tina_Hansen

Dato : 12-11-07 21:14

Hallo - det er ikke noget med at gøre hvad man vil bruge det til - det var bare jeg ikke ´kunne forstå det !!

Og hvorfor søge på test, jeg spurgte hvordan du kunne linke til et annulleret spørgsmål fra mig som ingen nåede at svarer på ??? Een her skriver man kan søge på test og finde den, ja det er rigtig, men hvordan skulle nogen vide at emnet i mit annullerede spørgsmål var test ???

KORT sagt jeg har forstået det sådan at man ikke kan slette spørgsmål helt væk - men man kan godt læse annullerede spørgsmål, hvis man klikker på en bruger og derefter dennes Annullerede spørgsmål !

Og ja det vil man nok ikke bruge - men det er jo rart at vide om ens spørgsmål var væk når man annullerede den, hvis man skrev noget forkert eller noget man fortrød, og det er den så ikke har vi konstateret - ingen spørgsmål eller tips kan man slette helt og ikek sin egen profil !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 21:17

Spørgsmålet har et nummer - kig i din browserlinie her (112431)

Dit annulerede 112426

Trykker man på dit navn kan man se HVAD du har annuleret....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-07 21:30

Citat
ingen spørgsmål eller tips kan man slette helt og ikek sin egen profil !

Det har du ret i

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 21:32

Citat
hvis man skrev noget forkert eller noget man fortrød,

Alle skriver forkert eller fortryder på et eller andet tidspunkt.
Så bliver man bare blacket.
Værre er det ikke.

Kommentar
Fra : Tina_Hansen

Dato : 12-11-07 21:34

REFI : ja det var det som jeg skrev nemlig

"hvis man klikker på en bruger og derefter dennes Annullerede spørgsmål"

Det jeg mente var bare at hvor kunne en vide at jeg havde et indlæg før som jeg havde annulleret, det må jo så være fordi han klikkede på mit navn og så min liste over annullerede spørgsmål og ikke bare fordi han vidste jeg havde et og at emnet var TEST

SLUT PRUT )) jeg er med !

Kommentar
Fra : Tina_Hansen

Dato : 12-11-07 21:37

TEIL : du skriver

"Så bliver man bare blacket."

Hvis du mener blacklistet, kan man da ikke blive blacklistet i sit eget spørgsmål, som man som jeg skrev måske har fortrudt man spurgte om - eller hvis man skriver et spørgsmål man gerne ville have haft slettet, kan man jo ikke bare blive blacklistet ! pointen er at man i viise tilfælde gerne vil have sit indlæg/svar slettet og det kan man ikke (kun annullere og det betyder som vi har fundet ud af, at det ikke er helt væk fra offentligheden)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 21:40

Citat
jeg er med !

Så mangler du bare at acceptere en af kommentarerne.....Så får du oven i købet 5 point af Kandu.....

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 50 point
Dato : 12-11-07 21:40

Jo jo nogle har klaret kunsten at blacke sig selv.

Godkendelse af svar
Fra : Tina_Hansen

Dato : 12-11-07 21:52

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Tina_Hansen

Dato : 12-11-07 21:53

Ja undskyld hvis jeg klikkede på den forkerte at acceptere, jeg troede jeg kunen på alle og dermed få lidt point - jeg er overhovedet ikke inde i det der point, så bær over - jeg vil bare spørge lidt engang imellem og går ikek op i det der point´

SKAL VI IKE STOPPE DENNE TRÅD - FÅR SÅ MANGE MAILS

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 21:54

Hva i h... jeg som ikke var specielt seriøs i mine svar.
Men ok tak og velkommen til tåbernes paradis.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-07 22:02

Teil er du ikke bare meget en tråd, hvor du ikke blev blacklistet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 22:05

Jeg ligger på sofaen og forstår ikke ret meget af
hvad der skete, det er meget ubehageligt når
folk opfører sig pænt og høfligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 22:11

Pas nu på det ikke smitter dig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 22:14

Heldigvis er der en som synger nationalsangen for mig.
http://www.kandu.dk/Spg112403.aspx

Citat
Teil.

Hvad f..... er det da for en holdning at have!!

Der kommer en der gerne vil hjælpe, og hvon det så sker kan da vel være lidt ligegyldigt. Men det må da være dejligt at være så korekt!
MUGN

MUGN lyder lidt muggen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-07 22:47

Citat
jeg troede jeg kunen på alle og dermed få lidt point
den du klikker accept på er den der får pointene

kan i to turtelduer så holde op