/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Dårligere træk
Fra : Spotbot
Vist : 1043 gange
50 point
Dato : 12-11-07 17:49

Skifte rullerne på min Pgo i dag, til 6 gram i stedet for 7,5
- men det var ikke bedere da.. den trak sig bare langsommere op på topfart..
selvom jeg har en anden udstødning på.

Er det fordi jeg ikke har dyset op endnu, eller ?

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 13-11-07 21:14

Dine ruller er for lette,dvs. at den skal op i højere omdrejninger for at presse variatorskålen sammen,derfor går der længere tid inden topfart

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 16-11-07 18:45

brug dyse 85 og vær sikker på at det er en høj omdrejningers udstødning.

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 17-11-07 14:54

Hvad vil det sige hvis det ikke er en høj omdrejnings udstødning? at den trækker dårligt ved høje omdrejninger ? prøver dysen så..

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 18-11-07 09:21

hvilken udstødning har du på din PGO?

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 18-11-07 11:38

Silent pro, fra t-hansen.. hvor jeg har fjernet begrænsningen i forrøret

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 18-11-07 11:50

Har den været tunet før?
Jeg tror at du ville få mest ud af at skifte cylinderen til en 47,6mm alucylinder.
den fås hos scootershoppen til 800,- inkl topstykke.

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 20-11-07 16:36

Nej købte den som ny, men jeg er faktisk ikke sikker på at 7,5 gram er standard, har bare hørt det.. er det noget du ved noget om ?

Ja men et skridt ad gangen, men hvis jeg køber en 47,6 alu så skal jeg da også have 17,5mm karburator

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-07 17:24

Nej, det behøver du ikke.
Den kører fint med standard 12mm.
Du har kun nytte af en større karburator hvis du sætter en effektiv tunudstødning.

Med 47,6mm er helt fin til din PGO.

Godkendelse af svar
Fra : Spotbot

Dato : 22-11-07 18:23

Tak for svaret NoShyGuy.