/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Den grønne perle
Fra : trudslevperle
Vist : 1012 gange
100 point
Dato : 12-11-07 17:42

Er der nogen der har erfaring med "den grønne perle", et helsemiddel til udrensning, jeg vil meget gerne høre til andres erfaringer med det, er det godt?, er der noget man skal være påpasselig med? osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 17:51

Citat
er der noget man skal være påpasselig med

Din tegnebog.....

Utroligt hvad der sælges idag......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-07 19:10

http://www.netspiren.dk/pi/Chlorella-den-groenne-perle-640-stk--14218-463.aspx

slå klorofyl + den grønne perlo op på for eks google så får du en masse salgssnak

gå på apoteket og bed om klorofyltabletter - så er prisen helt anderledes

klorofyl har rigtig mange gode kvaliteter - det er ikke til at komme udenom - men ingen grund til at betale mere end nødvendigt.

Udrensning - tjahhhh - i forbindelse med en kur nøje planlagt vil den da være nyttig nok - men den har ikke mere end forstærkende virkning overfor det du spiser. MEN er noget man burde spise dagligt for i det hele taget at styrke immunforsvaret - ganske som vitaminmineral tabletter der ofte er tilsat netop klorofyl

God udrensende virkning opnår du bedst ved total årvågenhed overfor hvad du spiser og drikker og der skal der rygrad til

Annuller spørgsmålet
Fra : trudslevperle

Dato : 14-11-07 19:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål