/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Packard Bell Store & Save 3500
Fra : gade22
Vist : 1131 gange
48 point
Dato : 12-11-07 15:38

Hey med jer.

Er der nogle der kan svare mig på hvorfor min computer skriver ukendt enhed, når jeg slår min Packard Bell Store & Save 3500. http://support.packardbell.com/dk/item/?m=home&i=platform_storeandsave3500&dhepn=C050990000

Køre windows xp home. med service pack 2.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 12-11-07 15:53

Ja, den kan have mistet partitionsoplysningerne..
www.diskhelp.dk

Kommentar
Fra : gade22

Dato : 12-11-07 15:53

Kan det ha noget at sige. at under enhedshåndtering/ SCSI- og RAID-controllere er der en gul udråb tegn. og når jeg dobbel klikker på den, skriver den Windows kan ikke finde frem til indstillingerne for denne enhed. Se dokumentationen til denne enhed, og brug fanen Ressourcer til at angive konfigurationen. (Kode 34)

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 12-11-07 16:02

Ja, det kan det,
Prøv at slette den i enhedshåndtering, og tag den så af, og sæt den på igen.
Så skulle P&P få den på plads igen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-11-07 16:06

Det er en USB ting så den skal først tilsluttes efter at comp er startet

Kommentar
Fra : gade22

Dato : 12-11-07 16:10

det er ikke hardisk der står der men. en der hedder adaptec AHA-151X/AHA-152x eller AIC-6260/AIC-6300 SCSI-værtskort (ikke-pnp)

Skal jeg prøve at fjerne den, eller går com helt ned så?

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 48 point
Dato : 12-11-07 16:43

Adaptec har nok ikke meget at gøre med USB enheden. Men den er forkert installeret, og bør reinstalleres. Driverne findes sandsynligvis på drivercd for dit motherboard.

Godkendelse af svar
Fra : gade22

Dato : 21-11-07 15:56

Tak for svaret JensT.