/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Opstilling optimal ift krav?
Fra : Samsingen80
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 12-11-07 14:08

Ville gerne have et sidste øje på denne pc konfiguration.

Skal bruges til multitasking og webdesign (fx. adobe photoshop). Vil gern kunne tilslutte 2 skærme. Er det overkill med processeren? Findes der lignede bundkort hvor jeg kan tilslutte mit ret nye agp grafikkort (og bliver mit gamle grafikkort især fald flaskehalsen?).

Vil gerne lave et stabilt system med value 4 money, uden nogen makante flasehalse ift mine krav.

Alle varer fundet ved SHG.dk:
- Asus P5K, Intel P35, LGA775
- Antec LifeStyle Sonata III, 500 Watt
- På lager, levering 1-2 dage Sapphire Radeon X1650Pro, 512MB, PCI-E
- Intel Core 2 Quadro Q6600, BOX, LGA775
- Corsair TWIN2X2048-6400C4DHX, 2x1024MB

Håber på et hurtigt svar da jeg virkelig mangle en arbejdscomputer.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-11-07 14:49

jamen det er fint det du har fundet her. og det er bedst at tage det grafikkort her du har valgt da PCI-E arbejder hurtigere end AGP.

Hvis du skal have 2 skærme til skal du bare vælge et grafikkort der har 2 udgange.

Men husk at vælge en god HDD (S-ATA 2 f.eks.) osse og et kabinet ;)

Kommentar
Fra : Samsingen80

Dato : 12-11-07 14:57

- Antec LifeStyle Sonata III, 500 Watt er et kabinet!