/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
asus pundit p1
Fra : janik
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 12-11-07 12:15

jeg har købt en brugt mediacenter fra asus pundit p1 ah2.
Når jeg installere xp på den kører den fint med lydkort og det hele men
når jeg installere driver til nvidia 6150 bliver der sort skærm pc starter
fint op men der er ingen billed på ??
Jeg har download fra asus så det skulle være den rigtige driver..

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-11-07 13:26

1. har ud husket at vælge XP driver og ikke et eller andet underligt
2. prøv at hent en ældre driver for at se om den virker

Kommentar
Fra : janik

Dato : 12-11-07 14:10

Jeg har lige opdaget at den kan køre på vga udgangen men ikke
på dvi ??

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-11-07 14:52

det burde være ligemeget hvilken port den kører på

Kommentar
Fra : janik

Dato : 12-11-07 15:01

Ja ikke men jeg har sat den til en fladskærm kan der være noget
der??