/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvilken sport er det? :S
Fra : Black_megan
Vist : 741 gange
70 point
Dato : 12-11-07 11:07

Hey,

Er der nogen der har set den sport, som i bund og grund går ud på at svinge omkring en pind, lave saltoer og forskellige smarte ting, for derefter igen at gribe fat i "pinden" :) og svinge rundt om den.. Øh... lidt svært at forklaer :) men hvis nogen ved det ville det være fedt at få at vide :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-07 11:17

Mon ikke det er under gymnastik - øvelser på gulv??-

http://da.wikipedia.org/wiki/%C3%98velser_p%C3%A5_gulv

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-11-07 11:17

Mon du tænker på øvelser i BARRE (gymnastik)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-11-07 11:19

Her er link til det jeg tænker på: http://da.wikipedia.org/wiki/Barre_%28gymnastikredskab%29

Kommentar
Fra : ejay1982

Dato : 12-11-07 11:20

Jeg tror du mener barre øvelse men for det meste er der to barre

http://da.wikipedia.org/wiki/Forskudt_barre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-07 11:28

Kan man svinge omkring en pind når man er på en barrer de er godt nok dygtige

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-11-07 11:57

Forskudt barre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-11-07 12:10

Nordsted1: vi har hver vores indre forestilling du ser en lodret pind, jeg ser en vandret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-11-07 12:12

Og ja de er dygtige, når de svinger om en BARRE

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 12-11-07 12:27
Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-07 12:34

Citat
på at svinge omkring en pind

Er den "pind" lodret eller vandret ... og hvor lang er den !!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-11-07 12:59

Citat
Kan man svinge omkring en pind når man er på en barrer

Ja da - det er jo tilstanden lige før man får pinden ind i øret og så kaldes den en kæp.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-07 13:56

o.v.n..... du har ret, jeg fik det til en pind hvor man f.eks kan have et bånd hæftet på, den smider de også rundt med alt imens de selv laver saltoer, men når du forklarer, tror jeg også du har ret

e.c

Citat
Ja da - det er jo tilstanden lige før man får pinden ind i øret og så kaldes den en kæp
Sådan noget kender jeg intet til

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 14:43

Det er vel ganske almindelig reck

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 14:45
Kommentar
Fra : Black_megan

Dato : 19-11-07 21:52

Hehe.. øhm.. jeg tror ik helt nogen her ved hvad det er :) jeg så det på en kanal på parabol, det er en VANDRET pind, stick, stav - gren om i vil :) den er over hovedhøjde.. de hopper op, tager fat og svinger strakt omkring den her "pind" :) og det var ik gymnastik, tror jeg, det var mega pumpede folk, som hvis bar lavede den her sport.. :) Ingen der ved det :S :(

Kommentar
Fra : xKola

Dato : 04-12-07 18:28

Gymnastik?