/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Elendighedslisten
Fra : 3773
Vist : 683 gange
500 point
Dato : 12-11-07 02:02

Kommer de i det hele taget ind?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-11-07 02:06

Jeg kan bedre svare dig på tirsdag aften gør de, så er det ikke med min stemme

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-11-07 02:24

Henviser til ANDRE U-LANDE

Hvad skal man med et Folkestyre,
når man kan tage Nabo´ens Land
uden ANDRE blander sig..

For slet ikke at tale om, hvem er hvem.

Gad vide hvad vi snakker om.

Retten til at SKRIVE/ give HÅND
eller var det _ der tråden skulle hen
UDDDDDDDDDDDDDDDDD

Fatter slet ikke enhedslisten,
de RIDER på en bølge af FANATISME
kun overgået af KLUMME + andre UDENLANDSKE
SELSKABER DER IKKE BETALER DANSK AFGIFT.

Hvor er skatteloven HENNE ? skulle du hellere skrive

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-11-07 02:25

Mere tæsk

Men HVA__

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-11-07 02:30

Blakker lige mig selv______

Der er ikke MEGET nyt på tapetet
bortset fra DET IGEN ER v VS s
Alt er og bliver ikke bedre/ værre.

Og dog__? Håndtryk.

Kommentar
Fra : ejay1982

Dato : 12-11-07 11:04

Ja lige og så ikke mere

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 500 point
Dato : 12-11-07 12:06

Ja når Jacob Haugaard kunne så er alt velt muligt, der skal jo være nogle orginaler med vanvittige forslag.

Kommentar
Fra : Bobby976

Dato : 12-11-07 20:37

Jo, da - de kommer sikkert ind - alle toerklaederne vil da stemme paa 'en af deres egne IK?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-11-07 21:04

..og hvilke nicks har du så ellers Bobby?

Kommentar
Fra : Bobby976

Dato : 12-11-07 21:13

Og mon 3773 er muslim ...

Kommentar
Fra : Bobby976

Dato : 12-11-07 21:16

Jeg er dyb modstander af en evt. muslimsk minister - men du ser maaske helst en saadan paa en ministertaburet?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-11-07 21:28

Er du skør? Og hvem er du ellers?

Kommentar
Fra : Bobby976

Dato : 12-11-07 21:34

Hvem er du ? Nej jeg er realistisk - men du er nok muslim.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-11-07 21:47

Ked af det Bobby. Men du er åbenlyst oprettet til formålet. Og derfor censureres du nu væk!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 13-11-07 17:32

Tak for svaret pve. Det har du nok rimelig ret i!!!

Gad vide om hende dullen fandt kaffen til Bent Bengtsen???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-07 17:36

For ca en times tid siden, sagde de i radioen, at de lå lige på grænsen til at ryge ud

Meeen desværre sagde de også noget i stil med ---- at når det blev sagt i radioen, ville mange skynde sig stemme på dem, for det var jo så synd for dem-----

Yt med dem, og så kan de såmænd også tage et par andre partier med

Snupper lige et ben af fluen, inden i kommer for godt igang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-07 17:37

Det var sq den hurtigste gang politiske debat jeg har oplevet til dato

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-07 17:43

Tør øjnene Nordsted. Du skal nok få lidt poænger ved en senere lejlighed. Du har altid været behjælpelig. Ham IPM har åbenbart opgivet mit projekt!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-07 17:52

Nååå ka jo da se, at i startede debatten for læææænge siden, men altså når jeg har været med til at flække brænde hele dagen, så bliver jeg jo nød til at sove på et tidspunkt, og det er så mest praktisk at gøre det om natten

Ej har IPM ikke den i sin samling, det må han komme til at hører for, og jeg som troede han havde alt indenfor musik.... men jeg kan love dig for, at han leder højt og lavt, for at hjælpe dig

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-11-07 19:04

Takker, håber stadig til det sidste at de ryger langt væk fra alt der har med folketinget at gøre.