/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problemer med Nokia 5300
Fra : Girlpower
Vist : 1511 gange
110 point
Dato : 11-11-07 19:45

Hejsa.

Jeg har haft en Nokia 5300 som havde et mærkeligt problem, jeg puttede musik ind på mobilen af og til, og ligepludselig stod der jeg ikke havde plads til flere filer, selvom jeg stadig havde nogle mb, også kunne jeg ikke skifte temaer, og den sagde det var fordi hukommelsen var fuld, så blev jeg bare ved med at slette ting, men det var det samme, og hvis jeg spillede det der snake spil der var på den frøs den altid når man kom til level 6 og lukkede spillet ned, og så skulle man starte forfra.
Den gik så i stykker efter jeg tabte den ned i en vandpyt

Så fik jeg en ny, og nu opfører den sig også mærkeligt.. Jeg kan ikke huske hvornår det startede, men ligepludselig når jeg gik ind i mappen "Billeder" kom alle mine temaer frem, og hvis jeg valgte en af dem stod der at filen var beskadiget, og hvis jeg tog et billede kom der en hvid skærm frem hvor der står "Filen kan ikke åbnes" men den bliver gemt, hvis jeg så går ind og prøver at åbne den står der det ikke er den rigtige filformat (JPG) og nogle af mine MP3 sange kunne heller ikke åbnes, og så havde jeg slettet en hel masse af dem, men så når jeg tændte den igen, så kom de bare frem igen, og jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal gøre.. nu lagde jeg så én ny sang ind, og nu kan jeg slet ikke åbne mobilen, der kommer bare en hvid skærm ligeefter den har godkendt min PIN-kode.

Det samme er sket for en af mine venners Nokia 5300..
Nogen der ved hvad det kan skyldes?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-11-07 21:11

Det er sandsynligvis en Software fejl

Nokia har generelt problemer med deres software, og så må den bare en tur ind omkring til service

Accepteret svar
Fra : thaisontrine

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-07 10:54

Dette problem kender jeg også med både vores 5300 og vores 6300 men det er bare at få den sendt ind hvis der stadig er garanti på den.
Eller prøv at ringe til Nokia og hør dem hvad du skal gøre, de plejer at være meget behjælpelige.
Jeg har lige i dag modtaget en ny sort nokia 5300 så nu er jeg spændt på om den også vil skabe sig
Håber du får løst dit problem.

Venligst

thaisontrine

Kommentar
Fra : ejay1982

Dato : 12-11-07 11:09

Jeg har ikke haft nogle problemer endnu men min mobil er også kun 4 mdr. gammel

Godkendelse af svar
Fra : Girlpower

Dato : 18-11-07 20:56

Tak for svaret thaisontrine.