/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ny nøgle til wv
Fra : dansk.no
Vist : 945 gange
300 point
Dato : 11-11-07 13:57

jeg har smidt nøglen til bilen væk.problemet er bare lige at det er den eneste nøgle jeg har.
Kan man få en ny nøgle ved forhandleren eller skal hele tændingslåsen skiftes?
bilen er en wv caddy fra 02

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-07 14:15

Når bilen ikke er ældre, skulle der være en stor chance for at du kan få en ny hos forhandlere

Pøj pøj

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-07 14:25

Det var vel den eneste nøgle, du havde

Citat
.problemet er bare lige at det er den eneste nøgle jeg har

Du skal medbringe dokumentation (registreringsattest/forsikringsbevis) på at bilen er din, men det har du vel også.

Men du kan jo ringe til en forhandler i morgen, så får du et konkret svar.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-11-07 15:11

i din manual plejer der at være et nøglebevis som du skal have med til forhandleren så laver han en ny til dig. Men ellers er det en god ide at have både registreringsattest og forsikringsbevis med

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 11-11-07 21:54

WV kan sagtens lave en ny nøgle til dig. Den er bare dyr som bare f..... og der er som regelt ventetid på dem.

Når nøglen kommer hjem skal den kodes til bilen, så bilen skal ud til WV før du kan bruge den nye nøgle.