/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hmmmmm
Fra : the1best
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 11-11-07 13:35

Nu har jeg fået mig sådan en skridttæller
Nu er det så lige jeg har 2 spørgsmål! Hvor i skridtet skal den sidde ???? og hvad er det egentligt den tæller????

Skøn weekend til alle og hygge herfra.

the1best

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-11-07 13:38

Den skal vel sidde i skridtet, så du kan holde styr på hvor stort det er

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-07 14:08

Titan skridttæller

Skridttælleren måler dine skridt ved hjælp af bevægelserne i din hofte. Af hensyn til skridtællerens nøjagtighed, bør du placere den lodret og ca. cm 15 til højre eller venstre for midten af hoften

Funktioner:
Måler distance, skridt, kalorier, og tid

men kommer vel an på modellen du har købt???Er der slet ingen vejledning med??

http://www.go-motionshop.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=470%2D000043

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-11-07 14:27

Klumme: Nej, det er ikke rigtigt. Den skal bruges til at tælle, hvor mange skridt, man tager. (Det kan man nemlig ikke altid huske efter en tur i byen...) Desværre tager den ikke billeder imens.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-07 14:31

Citat
Hvor i skridtet skal den sidde ???? og hvad er det egentligt den tæller????

Den tæller jo en aktivitet LOOOL

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 11-11-07 14:31

Hmmmm.
Den skal IKKE sidde så højt som du kune ønske dig.
Den brugs mest til at efterprøve om det virkelig er sandt at et tag i skridtet er bedre end ti skridt på taget.
Se envidere Spademanns Leksikon. Der finder du en godt forklaring.
Hvorvidt til skal sidde på indersiden eller ydersiden af låret må nærnest betegnes som en smagssag.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-11-07 14:43

Nåååå på den måde..... smart

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 100 point
Dato : 11-11-07 17:03

Smid lortet ud...jeg tror uden at havde set dig at du kun har et...det gør mig selv til en skridttæller

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-11-07 17:25

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 15-11-07 20:04

Indlægget var en vittighed, så tak for det humoristiske indslag ziggy99.

the1best