/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
VLC media player
Fra : DADAY
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 10-11-07 17:00

Hjælp Når jeg afspiller film i VLC ligner det et negativ, jeg ved ikke hvad der er galt, jeg har prøvet at slette programmet, og downloade det igen, men det samme sker når jeg afspiller dvd.

Venlig hilsen Flemming

Accepteret svar
Fra : hotmaildude

Modtaget 110 point
Dato : 10-11-07 17:04

Der er en, der havde samme problem her:

http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=14&t=37816&start=0&st=0&sk=t&sd=a&view=print

Løsningen virkede for ham! Prøv!

Godkendelse af svar
Fra : DADAY

Dato : 10-11-07 21:10

Tak for svaret hotmaildude.Tusind tak, det vil jeg prøve - go week-end

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 10-11-07 21:52

men jeg forstår ikke rigtigt hvad det betyder - altså oversætte det på dansk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-11-07 22:04

Det var nok for tidlig at acceptere svaret, når du ikke havde fået et uddybende forklaring, men der står at du i VLC under Preferencer eller på dansk Funktioner, under Video og bruge Advancet options knappen, i listen skal skifte video output til DirectX og opdatere driver til dit video kort

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 11-11-07 19:41

Ja måske, men nu er jeg ikke en erafaren bruger af kandu - mit videocart er det det samme som grafikkort - er det det jeg skal opdatere.
Flemming