/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vedr. Juleindkøbstip
Fra : viskinge
Vist : 553 gange
20 point
Dato : 10-11-07 08:32

Læste lige dette tip:

http://www.kandu.dk/tip16882.aspx

Jeg har lige et par spørgsmål, til octon:

Det er jo vældigt fint, at man er fri for at bevæge sig ud i julemylderet (det drejer jo sig altid om at få så lidt motion så muligt, især for dem, der trænger mest til det )
Nu til spørgsmålene: Hvordan f....... får du det leveret, uden familien opdager noget ??
Hvordan betaler du det, uden manden/konen finder ud af hvad det har kostet ?? (kontoudtog fra banken, studeres jo ivrigt)

MVH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-11-07 09:03

Er man eneboer og skal købe til tante olga i Sydamerika
er det jo et udmærket tip.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 10-11-07 09:59

Køb for guds skyld ikke lingeri til sekretæren - konen bliver "sur" når hun pakker en kagerulle ud

Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 10-11-07 10:50

Har du ikke et familiemedlem eller nogle venner som kan modtage gaven på deres adreese og evt. låne dig penge til julegaven er givet?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-11-07 16:49

teil: Hvad så hvis man ikke er eneboer?? (det er de fleste jo ikke)

refi: godt tip !!! hvis man har en sekretær !!

Søsser: nej det har jeg ikke !! (i hvert fald ikke nogen der kan holde deres mund, med at der er kommet en pakke !!!)

Har I helt glemt julehyggen, ved at gå ud og købe julegaver, snuppe en frokost i byen, når man nu alligevel er der ???

Det er sjovt, at der ikke var nogle, der kommenterede det med motionen, men det er måske et ømt punkt ??

MVH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-11-07 16:55

Citat
Ganske uinteressant, jeg handler slet ikke.
Men ok tip til de der gider ræset.

Min kommentar til tippet, det kan gælde her også.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-11-07 16:58

Der er absolut ingen grund til at motionere, bare for at købe en motionscykel til konen/manden. Næe den skal bare leveres som blindpakke uden afsender.
Det bliver en god jul.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-11-07 20:04

Det var da et godt tip gave ræset har da ikke en dyt med motion at gøre

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-11-07 20:13

Man bevæger sig vel mere, end at sidde foran en PC og klikke med musen !!!!

Som der også synges i en af de gode gamle julesange:

" RØR BLOT IKKE VED MIN GAMLE JUL"

MVH

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-11-07 20:38

Citat
Man bevæger sig vel mere, end at sidde foran en PC og klikke med musen
ok, medmindre man sidder på en motions cykel men den daglige motion er vel overstået når indkøbene skal overståes motion kan i mine øjne aldrig blive et argument til ud til bilen og ind i butikken for at købe ind, det uanset om det er ugeindkøbet eller det ulidelige gaveræs

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-11-07 00:21

Jeg tror, men er absolut ikke sikker, at det er frivilligt at bruge tippet

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-11-07 08:24

bentjuul:
Ja, det er da helt frivilligt, om man vil bruge tippet. Jeg syntes bare ikke det er ret godt, når man kommer til at tænke lidt over det.

o.v.n.:
Jeg syntes da også første gang, jeg læste tippet, at det var OK, men efter at have tænkt lidt over det, blev det faktisk dårligere og dårligere.

Generelt vedr. tippet, gælder det vel ikke kun julegaver. (men det er da ved at være sæsonen)

Jeg kunne vel ligeså godt have skrevet generelt om, at det er meget nemmere, at handle ind ved at bruge internetforretninger, og så få leveret til døren (hvad nyt er der i det???)
Tror I også det tip, ville have givet 30 point !! næppe, men fordi julgaver står nævnt, er det lige pludseligt et godt tip !!! (men I var måske ikke klar over at julen nærmer sig)

Prøv at se hvad teil skriver:
Citat
Ganske uinteressant, jeg handler slet ikke.

Tippet har slet ikke interesse, men giver alligevel 5 stjerner !!
Hvorfor ikke lade være med at bedømme tippet, hvis det slet ikke har interesse???

Iøvrigt var mine spørgsmål rettet mod octon (som endnu ikke har svaret, måske fordi vedkomne selv er kommet i tvivl, om det i det hele taget, er så godt et tip) Derimod er der en del der forsøger at svare for octon.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 19-11-07 07:20

Tak for svaret refi.
octon gad åbentbart ikke kommentere på sit eget tip. Det er jo svar nok for mig, på at vedkomne heller ikke selv syntes at det var så godt (eller nyt).

Tak til alle der kom med indlæg.

GOD JUL

MVH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-07 08:14

Selv tak....