/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hp photosmart 7550
Fra : rsnilsen
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 08-02-03 19:58

gd
Etter indstallering av wxp home ed. har jeg fått problemer med den del som skal kunne læse "picture cards", intet sker når jeg setter i kortene, og drevet gir kun besked om at det ikke er indsatt noen kort. Forøvrig står printeren og blinker orange hele tiden, jeg mener å huske at den skal lyse grønt når alt er iorden. Den udskriver godt nok.
Noen som har erfaring med denne printer??
mvh
Nilsen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-02-03 20:05

prøv at pres 3-4 sek på hver knap om det hkælper.
ved du om der er farve i patronerne

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-02-03 20:05

prøv at pres 3-4 sek på hver knap om det hkælper.
ved du om der er farve i patronerne

Kommentar
Fra : rsnilsen

Dato : 08-02-03 21:04

ga
Den udskriver ok, det er farve i alle patroner.
Men jeg kan ikke få overført bilder fra et photokort
mvh
N.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 09-02-03 03:18

Kender ikke lige den men 1315 kan se på hp's side der er drivere der http://h20015.www2.hp.com/en/softwareCategory.jhtml?lc=en&pagetype=software&prodId=hpphotosma72891&sw_lang=en
den burde lave et ekstra drev som blir synlig ligner memery kortet i proceslinjen som normalt blir grøn når der er kort i.
Ville nok prøve deres drivere, Har du lagt den rent ind eller oven på anden os som win98??

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 09-02-03 03:23

Ups. Prøv også at checke usb i enhedshådtering om der er fejl der.

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : rsnilsen

Dato : 09-02-03 07:20

gd
Takker frosty, men den driver jeg bruger fulgte med printeren og skal passe til xp, har vært på hp`s hjemmeside, men de har kun den samme driver som jeg har. Memory kortet ligger på proceslinjen, men det sker intet når jeg setter et kort i printeren.
By the way, jeg har installert xp oven på w98 (oppgradering).
Jeg har stort sett problemer med å indstallere all min hardware, selv om de drivere som følger med oppgis å passe til xp, hver gang jeg forsøger indstallere ny hardware gis det besked om at driveren ikke har passert wxp driver test, og at indstalleringen burde avbrytes og ny driver bruges, men det findes ingen annen driver. Hver gang jeg starter opp må jeg ind og forandre farvestyringen, xp går ind og setter den til 8bit, hvilket jo er ubrugbart, jeg trenger 32bit, dette skedde aldri tidligere.
Har alle de samme problemer som jeg har hatt etter en oppgradering, så fri og bare meg for wxp, eller anbefales det å formatere for n`te gang og lage en ren indstallasjon? Er det i så tilfelle sikkert at xp vil fungere som man burde forvente av et o/s som microsoft praler med er det bedste de har lavet?
mvh
Nilsen