/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Patch til Fifa 2003
Fra : birger100
Vist : 373 gange
100 point
Dato : 08-02-03 19:29

Hej,
Jeg har hørt at der skulle være en patch ude til Fifa 2003 og ville geren hører om der er nogle der ved noget om det??
Jeg har set på EA-sports hjemmeside uden dog at finde noget, men jeg fandt dog noget der lignede et patch på google. Denne var dog på tysk, så den virkede ikke helt til min version af Fifa..
Håber der er nogen der kan hjælpe!!
på forhånd tak..
Birger

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 08-02-03 19:45

der er en patch til fifa 2003 www.kazzaa.com det der et program der skal ligge på din computer jeg fandt jeg den

Kommentar
Fra : joker

Dato : 08-02-03 19:48

kan det være det her du søger ??

http://www.soccergaming.com/db/news/show.php?NID=212