/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Word med kode
Fra : MåGrine
Vist : 411 gange
40 point
Dato : 08-11-07 18:33

Hej findes der et gratis program der kan hjælpe med at åbne et word dokument, hvis man har glemt sin adgangs kode til dokumentet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-07 18:40

Citat
MåGrine

Ja....

Men det du´r ikke til dokumenter man ikke selv har låst.....

Kommentar
Fra : MåGrine

Dato : 08-11-07 19:01

Hva da skal de åbnes på den samme computer, det er nemlig en ældre sag fra en tidligere computer

Kommentar
Fra : MåGrine

Dato : 08-11-07 19:01

Hva da skal de åbnes på den samme computer, det er nemlig en ældre sag fra en tidligere computer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-07 19:05

Så skyldes det nok at din wordversion ikke er den samme.....

Kommentar
Fra : MåGrine

Dato : 08-11-07 20:58

Det tror jeg ikke, har en adgangskode for at åbne filerne!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-11-07 21:32

Er det ikke bare at søge på nettet????

"Password cracker Word" / "Password recovery Word" / "password remover Word"

http://www.lastbit.com/password-recovery-methods.asp

Kommentar
Fra : MåGrine

Dato : 09-11-07 20:04

Har prøvet men der findes ikke en fuld version, gratis

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-11-07 20:25

Citat
Hej findes der et gratis program der kan hjælpe med at åbne et word dokument, hvis man har glemt sin adgangs kode til dokumentet

JA__

MEN___
Citat
har en adgangskode for at åbne filerne!

Øhhh__Tra-La-La
Enten har du PASSWORD til filen / eller ikke.

ELLERS det vel bare at følge ___
Citat
Er det ikke bare at søge på nettet????

"Password cracker Word" / "Password recovery Word" / "password remover Word"

http://www.lastbit.com/password-recovery-methods.asp

Kommentar
Fra : MåGrine

Dato : 10-11-07 15:00

Har prøvet at søge på nette, men de er allesammen prøve versioner, leder efter et gratis et. Det må da findes.