/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Mangler en snit tegning over gulv...
Fra : Rodrigo
Vist : 1284 gange
50 point
Dato : 08-02-03 18:34

hej!
jeg leder efter en snit tegning på en krybekælder ( normal opbygning til parcelhus ) og snit af dæk til 1 sal.
(bjælkelag) med evt. gulvvarme / trægulv...

Kommentar
Fra : prl

Dato : 09-02-03 00:48

På rockwool.dk er der mange forskellige guvkonstruktioner hvoraf der kan uddrages en howto fra.

Kommentar
Fra : exploit

Dato : 06-05-03 21:45

Det skal lige siges at det ikke ligger på rockwool mere men på ingenørnet.

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 23-07-03 14:28

Se mit tip...
http://www.kandu.dk/dk/tip/4639
Du er velkommen til at kontakte mig... jeg kan hjælpe *S*

Kommentar
Fra : kimmurer

Dato : 07-01-05 20:46

Du kan evt prøve at søge på nogle af de store producenters hjemmeside. En del af dem har detaljeløsninger på deres hjemmeside i dwg-format

Kommentar
Fra : thorsted

Dato : 22-06-05 12:26

Prøv at se på denne hjemmeside, der fandt jeg en del detaljer, jeg kunne bruge da jeg skulle bygge til (ligger som Autocad - filer, bmp - filer eller GIF - filer), håber det er brugbart.
http://www.mur-tag.dk/muc/index.asp#