/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
finde slettede musikfiler
Fra : føroyar
Vist : 636 gange
25 point
Dato : 08-11-07 10:31

Et nyt spørgsmål fra en fortvivlet pc daglig bruger:

Ved "en fejl" er alle mine musiknumre "fjernet"- eller sikkert slettet da jeg skulle flytte dem over på en anden harddisk. Hvor er de? Ingen steder på min stationære,----væk.

Er der en rar pc-ekspert der kender et gratis program der kan finde dem frem igen???
Min stationære pc-samt ekstern harddisk har masser af ledig plads- så de må ligge dybt dernede.
tak.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-11-07 10:42
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-11-07 10:42
Kommentar
Fra : Octon

Dato : 08-11-07 10:45

Hello

Her er en hjemmeside med 4 gratis recovery programmer, held og lykke med det

http://www.pcworld.com/downloads/collection/collid,1295-order,1-c,downloads/files.html

Kommentar
Fra : føroyar

Dato : 08-11-07 10:45

DET LYDER SPÆNDENDE- jeg har lige travlt nu med at geninstallere windows på en god vens pc, men ligesåsnart jeg får tid- vender jeg tilbage.
T A K indtil nu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-11-07 10:46

Jeg havde selv problemet med nogle billeder - læs her http://www.kandu.dk/Spg109661.aspx

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 08-11-07 10:48

Jeg harselv brugt pc-inspector til at finde slettede billeder, den er virkelig god. Det lager lang tid. Sørg for at tage back u på et andet medie a dine vigtigst filer og lav et gendannelsespunkt. Før du går i gang