/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Jeres mening om grafikkort
Fra : Footprint
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 07-11-07 19:09

Hej

Hvad er jeres mening om delt grafikkort på bærebare computer, når man anvender Inventor / Solidworks...
Er det en gammel skrøne at det med delt grafikkort er den korteste vej til helvede...

F.eks. NVIDIA Quadro FX 360M kontra NVidia Quadro FX 2500M,

eller hvad siger I??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-11-07 19:23

Sålænge du ikke taler om BEVÆGELIGE billeder er shared ram ok....

Ellers bør det være dedikeret ram til spil,, video og andet KRÆVENDE....

Kommentar
Fra : Footprint

Dato : 07-11-07 19:30

Når du siger bevægelige billerder så tænker du på film, tv.. osv..

HVordan kan det så være at specielt Solidworks stiller skrappe krav til de grafikkort som deres programmer arbejder sammen med.. Er det i bund og grund fordi deres software er noget skod og kun overlever på opdatering på opdatering..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-11-07 19:40

Det "tør" jeg ikke svare dig på - kender ikke deres programmer som sådan.....

Men klart 3D programmer kommer i kategori med spil og film.....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-11-07 11:37

Nu er spørgsmålet i autocad.
Der er det ikke godt med bærbare .

ellers er det vel ligegyldigt for cad programmer om det er dedikeret ram eller ej.