/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vindues størrelse !!
Fra : peter1704
Vist : 403 gange
100 point
Dato : 06-11-07 23:06

Hej
Jeg har fået et mystisk problem. Når jeg skal åbne et link fra en hjemmeside er min pc begyndt at åbne det som et meget mindre vindue end hvad den hidtil har gjort. Jeg vil gerne have at den åbner i fuld størrelse igen hvordan gør jeg det ???
Jeg kan ikke finde nogen form for hjælp i windows.
Styresystemet er xp
mvh mig

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 06-11-07 23:10

hej
åben et internetexplorer vindu og træk det så det fylder hele skærmen
derefter luk vinduet.
næste gangdu starter internetexploreren skulle det være fuld skærm

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 06-11-07 23:44

Du højreklikker på explorer-ikonet. Går ind i "egenskaber" - går ned i "kør" - vælg "maksimeret"

Så åbner vinduerne i maximeret størrelse.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 07-11-07 00:03

Der er naturligvis også den mere drastiske og permanente løsning:
http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-11-07 03:59

Hej
Hent dette lille program så skulle den være klaret
http://inky.50megs.com/programdocs/PageFixer.zip

her kan du se hvon' det bruges
http://inky.50megs.com/programdocs/usingpagefixer.htm

mvh

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-11-07 10:36

Du gør som nedenstående, enkelt, nemt og det virker.

Hav kun et Internet Explorer vindue åbent.
Højreklik på et link på siden, og vælg åben i et nyt vindue.
Luk nu det første vindue.
Træk vinduet ud så det fylder hele skærmen (Du kan flytte på den blå bjælke i toppen, og trække ud i nederste højre hjørne)
Hold Ctrl. nede og luk vinduet ved at klikke på øverste røde kryds.

Mvh
dabj