/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærmen vil ikke tænde
Fra : allano33
Vist : 492 gange
94 point
Dato : 06-11-07 20:27

Er der nogle der kan sige mig, hvis jeg slukker for min pc så går min skærm i standby mode. hvis jeg så dagen efter tænder pc´en så vil skærmen ikke starte op, før jeg har tændt og slukket pc´en en 7-8 gange, det samme gælder hvis pc´en er tændt og jeg så slukker for skærmen, hvis jeg så vil tænde den senere sker der intet.
håber at der er nogle der kan hjælpe.
allano33

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-07 20:30

Tvivler....

Jeg har haft 2 med samme fejl - de røg begge til rep. - kom retur som nye - Det kunne IKKE betale sig at reparere dem....

Den "officielle" forklaring hed fejl i printet....

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 07-11-07 08:46

Som Refi siger der er ikke rigtig noget at gøre ved det, jo mindre du kan finde ud af at lode på en printplade, og tilsætte nye componenter, men før du finder fejlen, vil det have kostet dig mere ind en ny skærm.

Så ring til deres support og find ud af om der stadig er garanti på skærmen og få den sendt til rep.