/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tivolis glassal
Fra : Nik_
Vist : 5149 gange
30 point
Dato : 06-11-07 18:46

Er der nogen der kan finde et billede af Tivolis glassal _indefra_ så man kan se siddepladserne og hvordan der ser ud?? Jeg kan kun finde billeder på nettet taget udefra.

Nik_

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 40 point
Dato : 06-11-07 18:55

http://www.billetnet.dk/html/venue.htmI?l=DK&venue=TGL&sys=213 -
klik i Søgefeltet, og vælg - GLASSALEN I TIVOLI -Standardopstilling.

Nyt vindue åbner og du kan se siddepladserne!!

Go' koncert..............

/Torben

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-11-07 18:56

http://www.eventyrteatret.dk/billeder/Diverse%20billeder/Glassalen-2006-big.jpg

Sådan ser det ud, når det er til Eventyrteatret, der skal købes billetter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-07 19:00
Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-11-07 19:07

I mit link, der vil jeg mene at de "hvide felter med sort prik" er søjler de hvide felter med et kryds er ikke siddepladser.

Så hvis du bestiller billetter, skal du ikke vælge en plads i nærheden af en søjle. Du kan også se at billetterne er billigere i det område.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 06-11-07 19:13

Er der noget særligt du har brug for at vide?
- jeg kommer der ofte.

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 06-11-07 22:12

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-11-07 22:28

Velkommen til kandu dogvillestar