/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Operation X - H. Bruhn
Fra : hyggemor
Vist : 1319 gange
50 point
Dato : 06-11-07 16:42

Hej med jer

Jeg missede desværre Operation X g.d. hvor det denne gang omhandlede H. Bruhn.

Er der nogle der ved, hvordan jeg kan se denne udsendelse?

Evt. som genudsendelse er mod betaling...

Kommentar
Fra : netper

Dato : 06-11-07 16:45

Du kan sikkert finde den inde på tv2.dk om ikke andet så på sprutnik

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-11-07 16:45
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-07 16:50

du er såmænd ikke gået glip af noget - jeg er meget tæt på at ærgre mig dybt over jeg lagde det som tips

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-07 16:55

Det værste er at manden har ret på visse punkter...

I særdeleshed med at bede om SKRIFTLIGT at de ikke klipper i det....

Sentationsjournalisterne har det med at klippe og klistre så de får NETOP det resultat de søger....

Og de er svineri - uanset om manden er svindler eller ej....

ALT skal med - de har man krav på i et demokratisk samfund....

Der har været for meget svindeljournalistik på det sidste.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-07 16:56

Har vist en dårlig t-tast....

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 60 point
Dato : 06-11-07 17:04

genudsendes 8/11 23.30

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 06-11-07 17:12

Citat
genudsendes 8/11 23.30

Det glæder jeg mig til.

Citat
du er såmænd ikke gået glip af noget - jeg er meget tæt på at ærgre mig dybt over jeg lagde det som tips

Okay. Jeg har ellers hørt, at han blev taget på fersk gerning.

og tak for linket BentJuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-07 17:16

joooeh han blev jo taget - men ikke på fersk gerning - han var tricket til et møde med dem der følte sig snydt - det kan man jo så ikke gøre noget ved

refi..
Citat
særdeleshed med at bede om SKRIFTLIGT at de ikke klipper i det
- han sagde såvidt jeg husker ikke klippe I DET - Men forlangte tv2 ikke kllippede - det er ligesom to forskellige ting - snu fyr den (må jeg vist ikke skrive hmpff)

Godkendelse af svar
Fra : hyggemor

Dato : 06-11-07 17:26

Har lige set klippet og her tegner det jo på, at Henrik Bruhn er sky overfor at blive konfronteret med sine egne svindelheder.

Men jeg glæder mig til genudsendelsen.

Tak for super hurtig svar.

(kunne godt forstille mig, hvor stor debat, lige netop Henrik Bruhn kan skabe. Han har dog også været vidt omkring - og ganske erfaren i at snyde andre)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-07 17:27

Citat
det er ligesom to forskellige ting

To alen af et stykke....

Journalister er lige så store "svindlere" som politikere

Kommentar
Fra : Tilde38