/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printerproblem
Fra : bjarnebr
Vist : 445 gange
200 point
Dato : 06-11-07 16:27

Jeg har en canon all in one PSC 1417 printer og skanner, der har fungeret fint indtil nu, men lige pæudseligt er den begyndt at udskrive "testsiden" hver gang jeg tænder for den.
Jeg har opdateret printerdriveren, uden at det hjalp, er der nogen der har en løsning på problemet eller skal jeg købe en ny?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-11-07 16:35

Prøv at udskrive en testside og så fortæl den et det er ok.
Bare et forsøg.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-11-07 16:36

læg test siden i printeren og scan den ind for at justere dyserne. Læs i manualen om hvordan, du slipper ikke af med problemet før det er gjort, da det er justeringen der er gået i kuk eller du har måske lige skiftet patron

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 06-11-07 17:14

Hvis du har opdateret driveren, hvilken printer har du så downloadet den til.

Canon printeren eller til all in one PSC 1417 som lyder som en HP

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-11-07 17:52

Jeg må indrømme at jeg også har læst det som værende en HP ud fra nummeret. Netop derfor gav jeg mit svar som plejer at løse problemet som er meget kendt.

Hvis det derimod er en Canon må vi jo finde på noget andet.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 06-11-07 21:39

Hm tror det er en HP
Hewlett Packard HP PSC 1417 All-in-One Inkjet Printer Cartridges, så kan det godt passe med testsiden

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 07-11-07 16:24

Så gør som Fijala skriver.
Jeg har selv en Hp og scanningen skal foretages hvergang, du har skiftet blækpatron.
Husk at vende testsiden rigtigt (er vist på siden) ellers fortsætter den med at udskrive testsider.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 07-11-07 18:16

Hej alle sammen
Undskyld at jeg ikke har svaret før nu, og derpå en undskyldning jer alle, jeg skrev forkert, det er en HP.
Men nu tilbage til problemet, jeg prøvet at udskrive og skanne den ind igen flere gange, og jeg har også prøvet at vende siden på hovedet flere gange, MEN INTET AF DETTE HJALP, så derfor skriver jeg endnu en gang H J Æ L P

Annuller spørgsmålet
Fra : bjarnebr

Dato : 07-11-07 22:49

Jeg har selv fundet en løsning, og annullerer derfor dette spørgsmål