/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvad koster en Vista !
Fra : Sygate
Vist : 650 gange
300 point
Dato : 06-11-07 15:45

En gang for alle.
Hvad koster det hvis jeg gerne vil købe en Windows Vista home Premium, som jeg kan tage med mig og bruge til evig tid på samtlige computere jeg måtte rekvirere.
Ikke noget med OEM og alt det der. Det er en jungle derude.

Jeg vil bare have en jeg selv ejer helt.

Nogen der har et link til en sikker vista jeg kan eje selv?

Tak.

Accepteret svar
Fra : Haps

Modtaget 310 point
Dato : 06-11-07 15:51

Hej.

Den koster kr. 2180,-

Fås hos http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=66I%2D00216

Det er ikke en OEM og kan derfor bruges igen hvis den udskifter pcen.

/Haps

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-11-07 15:52
Kommentar
Fra : Haps

Dato : 06-11-07 15:54

Forresten kan du købe samme version af Vista til ca. kr. 700,- hvis du vælger en OEM version.

Dvs. at du så ikke kan installere den på andre end den pc du installerer på første gang.

/Haps

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 06-11-07 15:55

Mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Haps

Dato : 06-11-07 15:59

Den version hos compumail er en Basic version og Sygate efterlyser en Premium version.

Her kan du se hvad forskellen er:

http://www.microsoft.com/danmark/windows/products/windowsvista/editions/n/choose.mspx

/Haps