/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hvor finder jeg
Fra : ligeham
Vist : 736 gange
100 point
Dato : 06-11-07 07:18

Hej igen allesammen

Findes der et sted hvor man kan købe køkkenelementer brugte?? jeg mener hylder skuffer skabe bordplade så man ikke skal ud og købe et nyt.

hilsen ligeham

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-11-07 07:32

www.dba.dk eler lignende

Kommentar
Fra : myes

Dato : 06-11-07 07:33

Er det for evt at spare penge?
Der er mange køkkenfirmaer, der sælger deres udstillingsmodeller når de får nyt ind, det var måske en mulighed?
Ellers alle sider som qxl, den blå avis, de gule sider, der er det somme tider muligt at finde det også.
Eller måske jysk køkkenlager? www.dkkoekken.dk

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 06-11-07 08:13

Har I ikke et lokalt internet brugtmarked hvor du kan søge eller annoncere efter et. På Bornholm har vi f.eks. www.Bornholmermarked.dk

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 06-11-07 08:41
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-11-07 08:43
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-11-07 08:43
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-11-07 08:43
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-07 14:36

Nu ved jeg ikke HVORFOR du tror den slags sælges brugt.....

For at det er brugt og BRUGBART skal det jo ikke være særlig gammelt - og hvem brækker et nyt køkken ned....

Så det der kan blive tale om må være UDSTILLINGSMODELLER.....

Prøv at forhøre dig ved de forskellige køkkenfirmaer om de har noget liggende....

PS...

Bordplade kan du med al sandsynlighed glemme....

Der er IKKE to der er ens.... - og de koster altså næsten ingen penge 3 meter kan du få til en tusse...

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 06-11-07 17:16

der er faktisk rigtig mange der kasserer et 4-5 år gammelt køkken. det sker når folk køber et andet hus og så vil de gerne have et køkken efter deres egen smag. så kig i dba, gul og gratis eller prøv nedbrydningsfirmaer. der er f.eks skave nedbrydning som ligger ved skive.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-11-07 17:29

trimare46 har et rigtigt godt forslag, skave nedbrydning.
Det er et besøg værd.
http://www.skave-nedbrydning.dk/

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 17-11-07 11:20

Tak for svaret Teil.
hej med dig bedre sent en aldrig tak endnu engang og god jul ligeham