/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Sjove og mærkelige huer?
Fra : SjalaJonez
Vist : 1543 gange
170 point
Dato : 05-11-07 17:22

Nogle som ved hvor at jeg kan finde nogle Sjove og mærkelige huer, på nettet eller omkring københavn?

Cheers

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 05-11-07 17:24

feks. som de der joker eller nar-huer

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-11-07 17:30
Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 05-11-07 17:47

Det skal ikke være udlejning

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-07 17:55

Jeg syntes ikke der er nogle specielt morsomme huer på nettet, men der findes flere strikkebøger.

I stedet for at købe en bog, så kan du låne på biblioteket, og så er det ellers om at fedte dig ind hos en der kan li' at strikke.

Her er et eksempel på en strikkebog

http://www.williamdam.dk/hobby/haandarbejde/hotte_huer_til_boern_1479265_da.html

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 05-11-07 19:03

Måske spøg og skæmt-forretninger???

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-11-07 07:39

Nu kommer jul og nytår jo lige om lidt... Og især når vi nærmer os nytår, så vælter de frem i alle supermarkeder!

Så giv tid, hvis du kan....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-07 07:59

Hvis det er en hue, uden en hel masse mønsterstrik, så kan jeg godt strikke en for dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-07 16:43
Kommentar
Fra : nunureershund

Dato : 24-11-07 10:36

Større sportsbutikker da huerne er meget brugt ved f.eks. snowboarding, jeg tror også H&M har flere modeller. Det sjoveste er at sy en selv, hvis du har brug for et "rigtigt" mønster så gå i stof2000 eller biblioteket, find en god grundmodel og brug så fantasien. Hvor lang skal huen være skal den have takker på, måske bjælder for enderne. flisstof er velegnet og rimeligt i pris, fås i mange farver og ment at arbejde i. Om du vil lime(tekstillim) eller sy, lån evt. en maskine af familie/venner. God fornøjelse.

Kommentar
Fra : mariekiksPige

Dato : 19-01-08 10:55

Hvis du har en lokal "ti-kroners forretning" eller en søstrene grenes så er du godt på vej - og til en billig penge :)

Alternativt kan du kombinere noget hjemmelavet med noget du køber.

Skulle det gå helt galt, så smut ned i brugsen efter en sandkage og en pakke kaffe og bestik der efter din gamle bedstemor til at strikke dig en hue!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-08 11:09

Mariekiks...Jeg har skam for flere mdr. siden tilbudt at strikke, men har ikke hørt noget

Kommentar
Fra : mariekiksPige

Dato : 22-01-08 03:00

Næe.. hmm. det er dårlig stil når folk undlader at lukke deres spørgsmål - specielt hvis man har gransket sin hjerne godt igennem for 50 sølle point :)

Er der ikke nogle moderatorer som kan hjælpe brugerne på vej i sådanne situationer??