/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Home&Stud2007 scanne billeder?
Fra : Sygate
Vist : 1051 gange
500 point
Dato : 05-11-07 14:07

Jeg har en ven der spørger mig om det kan være rigtigt at den funktion som man kan scanne direkte med er fjernet i 2007 office udgaven.

Nogen der ved det?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-11-07 14:19

Læs mere her om office i forskellige versioner
http://office.microsoft.com/da-dk/suites/FX101677751030.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-11-07 14:20
Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 510 point
Dato : 05-11-07 14:26

Du kan scanne billeder og gemme dem i Microsoft Clip Organizer.

Når scanneren er klar, og billedet ligger på scannerens glasplade, skal du vælge Clip Organizer i menuen Filer, pege på Føj udklip til Clip Organizer og derefter klikke på Fra scanner eller kamera.
Marker scanneren underEnhed i dialogboksen Indsæt billede fra scanner eller kamera.
Klik på Indsæt.
Det nye multimedieklip vises i mappen Mine samlinger i en mappe med samme navn som scanneren.
Bemærk! Du kan begrænse størrelsen på indscannede billeder ved at scanne billederne i 95 dpi (punkter pr. tomme) - en lav opløsning, der passer til billeder, som blot skal ses på skærmen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-11-07 14:31

Klik på Multimedie
og der dukker en BOKS op ude til HØJRE
Gå helt ned og klik på organiser Multimedie
Under filer = føj til udklip

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 05-11-07 15:08

Tak for hjælpen.. det var lige det jeg skulle vide

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-11-07 15:34

Var så lidt.
Syntes den gamle 2003 er meget pænere.
Og nemmere.
Ellers tag et kig forbi denne side
http://www.addintools.com/english/menuoffice/?gclid=CLD80KH4xY8CFQRIaAodRXH1Xw