/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fejl i tip
Fra : Kortoververden
Vist : 522 gange
10 point
Dato : 05-11-07 07:44

Hotline tip fra Tilde38 ( http://www.kandu.dk/tip16841.aspx ) indeholder en graverende fejl.

Citat
Det ved jeg ikke, men den skrev, at jeg skulle trykke på æniki-tasten. Jeg har allerede prøvet med ctrl, alt og tasten til store bogstaver, men den reagerer overhovedet ikke.

ctrl, alt og shift tasten ville også virke under den givne præmis

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 05-11-07 08:00

prøv at se humoren i det i stedet for at rette

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 05-11-07 08:33

Jeg tror det havde gjort detsamme om han/hun havde brugt bfrjykbm-tasten.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 05-11-07 08:36

Hej, - det var jo ikke et tip til efterfølgelse, - men ren humor! Meningen var at få læserne til at grine.
MVH Akle

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-11-07 08:39

SKAL VI SÅ OGSÅ HAVE DEN NYE FADER VOR, selv om den er kommet for flere år siden.

Den nye fader vor.

Fader vor, du som er i datamaten,
Helliget vorde dit operativsystem.
Komme dit flerbrugssystem.
Ske din vilje på skærmen
således også på printeren.
Led os ikke i systemfejl,
men fri os fra de lange svartider.
Giv os i dag vore daglige udskrifter,
og tilgiv os vore tastefejl,
selvom vi ikke tilgiver programfejl.
Thi dit er systemet,
og magten over brugerne
i al evighed.

ENTER

hawaii7

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 05-11-07 08:59

NEMLIG Akle..

Kommentar
Fra : akle

Dato : 05-11-07 11:20

'hawaii7'
Dén har jeg ikke fået serveret før!
Tankevækkende sand pc-relegion
MVH Akle

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-11-07 11:50

Tja - rettelser er måske godt.........................men de skal da helst være rigtige.

Citat
Det ved jeg ikke, men den skrev, at jeg skulle trykke på æniki-tasten. Jeg har allerede prøvet med ctrl, alt og tasten til store bogstaver, men den reagerer overhovedet ikke.
Og det er jo fuldstændig rigtigt, at der ikke sker noget ved tryk på tasten (ental) Ctrl, (eller) Alt (eller) tasten til store bogstaver..........jeg ser ikke noget + nogen steder - så tasterne trykkes ikke på een gang.

Men det er jo en vits så alt er vel tilladt.

Her er en lidt ældre udgave af helpdesk med oversættelse:
http://www.youtube.com/watch?v=JaUULepIpbA

Kommentar
Fra : miritdk