/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
opdatering Net Framework 2
Fra : minnam
Vist : 1506 gange
100 point
Dato : 04-11-07 23:26

hej

jeg sidder og forsøger at opdatere en vens bærbar computer og ved at checke Windows Update får jeg at vide at der ligger en sikkerhedsopdatering til Microsoft .NETFramework.Net version 2 (KB928365) plus Internet Explorer 7 til installering..

jeg vælger at installere dem begge og IE7 kan godt installeres og kører fint men får fejlmeldingen at sikkerhedsopdateringen ikke kunne installeres... også efter genstart kan sikkerhedsopdatering stadig ikke installeres...

kan nogen hjælpe ??

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-11-07 00:26

Dial-A-Fix har før gjort tricket, i de situationer. Du kan da prøve det http://www.softpedia.com/progDownload/Dial-a-fix-Download-27328.html

Kør "Fix Windows Installer" og "Fix Wndows Update".

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-11-07 00:27

Der manglede et i til Windows. Det kommer så lige her:i
i

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-11-07 13:33
Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-11-07 22:35

????

Har DU en ALMINDELIG = Home xp
Er det IKKE sikkert, at den udgave du
henter/ prøver at installerere,
PASSER TIL DIN XP

Ellers er det samme SIDE, men en/t andet FRAMEVORK nummer
F.eks 1,1 / -2

Men at den så har Explorer 7 ///

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-11-07 22:36

Citat
Systemkrav
Understøttede operativsystemer: Windows 2000 Service Pack 3; Windows 98; Windows 98 Second Edition; Windows ME; Windows Server 2003; Windows Vista Business; Windows Vista Business 64-bit edition; Windows Vista Enterprise; Windows Vista Enterprise 64-bit edition; Windows Vista Home Basic; Windows Vista Home Basic 64-bit edition; Windows Vista Home Premium; Windows Vista Home Premium 64-bit edition; Windows Vista Starter; Windows Vista Ultimate; Windows Vista Ultimate 64-bit edition; Windows XP Service Pack 2
Nødvendig software:

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-11-07 22:37

Øvv_ siden jeg henviste FRA, altså