/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jeg søger en sang.....
Fra : MissXX
Vist : 2834 gange
100 point
Dato : 04-11-07 21:13

Fra min barndom kan jeg huske en sang, men jeg aner ikke hvad den hedder eller hvem der har lavet den. Derfor håber jeg er der er nogen her der kan hjælpe mig. Det eneste jeg kan fortælle er at omkvædet lød nogenlunde sådan her:

"Happa, happa, su, su and nam nam". Ja, det lyder frækt, men det er ikke tænkt sådan!

Sangen blev sunget af en mand og det var en sang som det var lidt gang i. Ca. 20 år gammel.

Nogen der kan hjælpe mig, please....

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 04-11-07 21:15

er det ikke jungledyret Hugo?

Kommentar
Fra : ara

Dato : 04-11-07 21:16

Det er Caramba der synger sangen.
De kom vidst nok fra Sverige så vidt
jeg husker.

mvh

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-11-07 21:20
Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 110 point
Dato : 04-11-07 21:21
Kommentar
Fra : Lori

Dato : 04-11-07 21:28
Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 04-11-07 21:28

I er bare for gode!!!!

Jeg grinte lidt da jeg så boibbo's svar..... Troede faktisk at han lavede grin med mig, men kan jo godt se at Mek Pek har lavet den.

Fedt med dit link, Tilde38. Det er lige den jeg mangler. Ved I måske hvor jeg kan hente den på nettet? Altså mod betaling.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-11-07 21:40

kan desværre ikke hjælpe med downloading af den.. Det er vist ikke helt galt med jungledyret hugo.. der er noget med at den er med der
Held og lykke med at finde den.'

Tilde

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 04-11-07 21:47
Kommentar
Fra : Lori

Dato : 04-11-07 21:52

Ellers prøv google søgning på download habba habba zoot zoot så kommer der en del sider...

http://www.google.dk/search?hl=da&q=download+habba+habba+zoot+zoot&meta=

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-11-07 05:40

GODMNORGEN
Den du kan høre på youtube er den originale version.
Jeg har den stående et eller andet sted i min pladesamling. Jeg kan endnu ikke indspille fra pladespiller til min computer, men kan overspilde den til en almindelig audio CD.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 05-11-07 06:34

Det er helt galt med Jungledyret.. det er jo wulle wullw wap wap. kilde kilde krads krads

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 05-11-07 07:12

Den hedder: Hubba hubba Zoot-Zoot (det er stavet rigtigt) og er med: Caramba
Den er fra 1981 og gruppen er helt rigtigt fra Sverige.

Har den på single, og overført den til CD, såeeeeee.

Rygtet går på at gruppen havde indspillet en del, hvor de havde gjort rigtigt meget ud af teksterne, uden succes. Så for sjov, lavede de en hvor man ikke kan forstå et ord af hvad de synger, og den blev så en stor succes.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : MissXX

Dato : 05-11-07 17:13

Tak for svaret Tilde38.

Det var svært at vælge hvem der svarede rigtigt, men det blev altså Tilde38 da hun var den første med link til den originale version. Men tak til jer alle!

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 05-11-07 18:43

det var så lidt Missxx