/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
garmin opdatering
Fra : bpedersen
Vist : 1246 gange
100 point
Dato : 04-11-07 14:31

Hej.

Jeg har været ude og kigge på Garmin gps i dag. Jeg har fået at vide at garmin opdater alle deres kort i december/januar. Jeg vil egentlig helst vente med at købe gps så jeg vil få de nyeste opdateringer med.
Men jeg skulle gerne bruge gps en om 3 uger.
Er der nogen der ved hvad sådan en kort opdatering koster (gerne europa /danmark).
Hvad nu hvis jeg går ud og køber en gps med kort over skandinaven og så vil opgrade/opdater til europa(pris)

Håber nogen kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-11-07 15:31

- du kan bare købe din Garmin, den næste opdatering er gratis. Jeg købte min i foråret, og har lige fået det nye USA/Canada kort... gratis.

Og vil du være helt sikker, så venter du bare med at registrere dit produkt til det nye kort bliver frigivet. Så får du det automatisk.

- god søndag, eller resten af den...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-11-07 16:51

Jeg tror ikke den gratis opdatering gælder for de modeller hvor kortet er præinstalleret.

Send en mail til Garmin i Danmark og spørg. De plejer at være flinke meddelsomme og hurtige til at svare. Om man så kan lide svaret er jo en anden sag.

For tiden kan man se følgende på deres hjemmeside:

Der kan ikke længere åbnes for City Navigator v9 opdateringen.

Pr. 1/9-2007 har Garmin lukket for muligheden for at åbne Ctiy Navigator Europe v9 opdateringen (både NT og non-NT). Har De brug for at få oplåst en opdatering til version 9, skal De kontakte Garmin Support på (+45) 48 10 50 50.

Grunden til dette er at City Navigator Europe v10 opdateringen (også benævnt CNE 2008) forventes ved årsskiftet.

BEMÆRK:
Garmin har endnu ikke fastsat hvorledes opdaterings processen til version 10 (også kaldet CNE 2008), kommer til at fungere, samt præcist hvornår CNE 2008 bliver frigivet. Derfor har vi - Fairpoint Navigation - ikke yderligere information om dette. Når dette offentliggøres af Garmin US, kan det naturligvis ses på garmin.dk.