/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotoredigeringsprogram
Fra : trudslevperle
Vist : 5191 gange
200 point
Dato : 04-11-07 14:07

Jeg sidder med nogle billeder fra en bryllup, som jeg gerne vil gøre skarpere og lysere, men jeg mangler et godt redigeringsprogram på dansk....????
Er der nogen der kan anbefale noget? Jeg har prøvet HP's image Zone.
Håber på hjælp

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 04-11-07 14:14

Photofiltre er godt og gratis. Den danske sprogfil hentes samme sted som programmet.
http://photofiltre.free.fr/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-11-07 14:15

Og hvad var der så galt med det du har prøvet

Der findes 100vis af billedbehandlingsprogrammer og de er alle gode til visse ting....

Det PERFEKTE findes som regel IKKE men bliver en blanding af flere.....

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 04-11-07 14:47

Du kan evt prøve picasa fra google. Der er flere muligheder for redigering af foto, og så er det også et godt fotoalbum.

Og det er helt gratis.

http://picasa.google.com/

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 210 point
Dato : 04-11-07 14:58

Photoshop, ellr photoshop elements, men de er ikke gratis

Godkendelse af svar
Fra : trudslevperle

Dato : 04-11-07 15:33

Tak for svaret kj.

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 04-11-07 16:08

Det var sgu nogle billige point....