/ Forside/ Teknologi / Udvikling / CSS / Spørgsmål
10  ME.alexan.. 100
Så er der fri/ t tænkende ////
Fra : disken
Vist : 642 gange
50 point
Dato : 04-11-07 05:55

KUN FOR ___ ``+?
Hbem tabte / vandt...
http://www.cssboxing.com/
SGU - da værre end min KAT / efter en KAT---' +
efter mig + en ? MUS____________klik

Take IT or/// oder!`? DUNTTTTTTTTTT -- BELIVE IT
Den mæ muss¨en hitter a u af alivel''''
PÅ DIN SIDE alså___
Håber IKKE du KAN DK
Hvis du kan læse dttet
Nye taster _______igen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-11-07 05:58

Citat
Modifications needed due to IE7

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-11-07 05:59

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 04-11-07 06:43

disken -> Min side overholder de givne webstandarder. Det er mere end man kan sige om diverse browsere, som skal rendere siderne

Du nævner musen, men jeg går ud fra du tænker på mus markøren (cursor)?

På min side er mit CSS logo markør, når den ikke befinder sig over et link. Føres den over et link; ændres den til en standard pointer.

Dette laves nemt med css egenskaberne/funktionerne:

1.) Pseudoklassen :hover ( http://www.w3schools.com/css/pr_pseudo_hover.asp )
2.) Egenskaben cursor: ( http://www.w3schools.com/css/pr_class_cursor.asp )

I IE vises logo-markøren dog alt for stor. Jeg har endnu ikke fundet ud af hvorfor?

Samtidig leder jeg efter en metode (UDEN brug af javascript) til at ændre markøren til standard pilen (default) , når den føres over en scrollbar.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-11-07 16:12

KLAGE....................

Citat
Når du klikker på et link i denne sektion vender du tilbage hertil ved; at klikke på banneret øverst på siden med eksemplet.

Jeg klikkede på"LYNX" og måtte spille poker en ½ times tid før jeg fandt ud af at bruge >>tilbageknappen<<

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 05-11-07 18:32

Tak for svaret molokyle.
Citat
I IE vises logo-markøren dog alt for stor. Jeg har endnu ikke fundet ud af hvorfor?

Det skulle vel ikke skyldes ET ? billede / Ala´= favoicon

Nå i får mere tæsk___senere.

Takker