/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Skift mellem skærme (st. pc)
Fra : Mikkerdrengen
Vist : 5271 gange
100 point
Dato : 04-11-07 01:07

Hej

Jeg har købt et kabel til at forbinde min stationære pc med mit tv. Jeg har sat dette kabel i tv og computer. Der er dog intet billede på tv'et. Jeg ved, at man på en bærbar kan skifte mellem forskellige skærme ved at trykke på en genvejstast - eksempelvis fn + f4. Skal man også benytte en sådan genvejstast på en stationær pc eller hvordan skifter man skærmen til tv'et???

På forhånd tak

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-11-07 01:35

Citat
Skal man også benytte en sådan genvejstast på en stationær pc eller hvordan skifter man skærmen til tv'et???

Du skal have et video kort = + udgangs stik.
før du kan få vist noget på tv
alt andet er spild af penge.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=tv+kort&meta=

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 04-11-07 08:25

hvad grafikkort har du og hvilket kabel bruger du.

Lidt nemmer at svare hvis vi har noget data

Kommentar
Fra : Mikkerdrengen

Dato : 13-11-07 08:50

Jeg ved sådan set ikke, hvad mit kabel hedder, men jeg har et geforce grafikkort. Men det er sådan set ikke det spørgsmålet går på. Jeg har fået kablet til at virke på min bærbare, men vil også gerne bruge det til min stationære.

Jeg ved hvordan man skifter billedvisning fra skærmen til tv'et på en bærbar... Men hvordan gør man på en stationær pc???

Kommentar
Fra : jesperrh

Dato : 24-11-07 00:54

Put ledningen i fjernsynet og i din pc. Genstart computeren. gå ind i dine grafikkort indstillinger. derinde kan du vælge flere skærme, klone o.s.v. Det er et krav at stikkene sidder i både tv og computer. Som du også spurgte om, tror jeg ikke der er en genvej til det, du kan måske selv lave det, men der er som sagt ingen FN knap på en stationær computer.

Kommentar
Fra : VlGGO

Dato : 22-12-07 11:59

Du skal bruge et Tv kabel. sæt det i og gå ind i engenskaber.. Der vil du finde noget hvor du kan skifte skærm