/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS
Fra : anonymm
Vist : 389 gange
7 point
Dato : 08-02-03 00:17

Når jeg spiller cs på en server så kommer det nye spillere inn derme det kommer nye spillere inn eller spillere går ut stopper cunter strike(cs) og liden hakker et stund så kan jeg spille men da er jo jeg dø.....
Hvordan kan jeg ungå at det ikke skjer?

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 08-02-03 18:04

Ja du kunne jo starte med at skrive på dansk!!!!det der ville en kineser have lettere ved at forstå end en dansker...tag dig sammen!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 09-02-03 00:41

når jeg skal spille cs,så stopper spillet opp når noen logger inn/joiner inn eller ut,hva kommer det av???

Kommentar
Fra : martin_shadow

Dato : 19-03-03 23:03

Det er meget svært at svare på når vi ikke kender dine hardwarespecifikationer, men det kunne være alt fra en for langsom forbindelse til et problem med grafikkort eller processor. Du bør så vidt jeg ved mindst have en ISDN opkobling for at kunne køre spillet uden at det hakker. Hvis det er forbindelsen der er problemet, kan du se det på din ping. Den bliver vist til højre for din score når du trykker TAB. Hvis den er på 200 og højere er din forbindelse for langsom. Ellers kan det være en masse andet.

Med venlig hilsen
martin_shadow

Annuller spørgsmålet
Fra : anonymm

Dato : 04-02-07 14:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål